Неділя, 19.05.2024, 22:33
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

1.    Українська література. 8 клас. Роль митця в суспільстві (поезія Т. Шевченка, Лесі Українки). (24.10-05.11.2016, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
2.    Українська мова. 8 клас. Односкладні речення. (24.10-05.11.2016, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
3.    «Онлайн освіта. Автоматична перевірка домашніх та контрольних робіт на сайті ЯКлас» (04.10.2016, yaklas.com.ua).
4.    ЯКлас — ефективний допоміжний інструмент для шкільної освіти (28.01.2017, yaklas.com.ua).
5.    Українська література. 8 клас. Театр «корифеїв». Вивчення творчості І. Карпенка-Карого у восьмому класі (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
6.    Українська мова. 8 клас. Реалізація авторської концепції взаємозв'язку мовної, мовленнєвої, діяльнісної та соціокультурної ліній програми при вивченні речень з відокремленими членами у 8 класі (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
7.    Ефективна підготовка до ЗНО з української мови (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
8.    Українська мова. Актуальні питання вивчення української мови у 8-9класах з поглибленим вивченням філології (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
9.    Українська мова. 8 клас. Актуальні питання вивчення української мови у 8-9 класах в контексті підготовки до втілення концепції «Нова українська школа» (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
10.    Інтегрований курс «Література» (російська та зарубіжна). 7-8 клас. Вивчення творчості Миколи Гоголя: 7 клас — Емоційна напруга оповіді у повісті «Тарас Бульба» 8 клас — Аналіз драматичного твору «Ревізор» (16-28.01.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
11.    Українська мова. 9 клас. Презентація нового підручника для 9 класу ЗНЗ з поглибленим вивченням філології (20.03-08.04.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
12.    Українська література. 8 клас. Українська проза. Ю. Вінничук «Місце для дракона».(20.03-08.04.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
13.    Українська література. 9 клас. Компетентнісно-орієтовне навчання і сучасний підручник(20.03-08.04.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
14.    Українська мова. 9 клас. Презентація нового підручника для 9 класу (20.03-08.04.2017, Інтерактивна школа творчого вчителя, ТзОВ "Ранок").
15.    Хмарні сервіси в проектній діяльності. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
16.    Утілення компетентнісного підходу до навчання та виховання школярів у підручнику нового покоління (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
17.    Мотивація навчання через мультимедійні ігрові вправи. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
18.    Мультимедіа: формування акмеологічного освітнього простору. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
19.    Презентація можливостей програми eTwinning Plus для українських вчителів. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
20.    Як розпалити дитячу допитливість. Досвід, Навчальних Просторів, що самоорганізуються (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
21.    Можливості ініціативи Ангели Школи. Чим ми можемо бути корисні школі. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
22.    EdCamp Ukraine - від мрії до спільноти (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
23.    GoCamp: як підготувати підлітків до життя в 21му столітті (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
24.    Проектна діяльність для розвитку навичок 21 століття. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
25.    Глобальна мета освіти - під'єднання учіння до діяльності, яка допоможе зробити світ кращим. (28-29.03.2017р. Інтернет-марафон "Досвід-Ініціативи-Персони" від ВГ «Основа»).
26.    Сучасний урок: від учнівського «Не хочу» до «Знаю, вмію, застосую» (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
27.    Сторітеллінг — мистецтво цікавої розповіді, або Як уникнути одноманітності на уроці.(22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
28.    Як зробити кожен урок цікавим та корисним, або 7 дієвих порад для успішного вчителя (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
29.    Дистанційне навчання в системі загальної середньої освіти. З досвіду роботи: від А до Я. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
30.    Місія: літературний лікнеп, або Як проvести Lіtо zкорист(you). (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
31.    Justdoit… або змагання як метод мотивації та засіб розвитку здібностей особистості. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
32.    Футурошок. Освіта перед викликами майбутнього. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
33.    Як реально створити нову українську школу за 2-3 роки. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
34.    Нотатка у Фейсбуці: можливості, обмежені фантазією. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
35.    Як навчатись ефективно: 5 сучасних інструментів для саморозвитку вчителя. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
36.    Створення інтерактивного контенту та інтерактивних вправ. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
37.    Використання можливостей «Вікіпедії» в навчальному процесі школи та ВНЗ. (22-23.06.2017р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
38.    Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою Internet-сервісів. (25.03.2018р. Проект «На урок»).
39.    Цифрові науково-навчальні програми як ідеальний інструмент залучення учнів під час вивчення предметів STEM. (26-28.03.2018р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
40.    Хмарні технології на уроках української мови і літератури: плюси і мінуси. (26-28.03.2018р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
41.    Система роботи з обдарованими учнями. (26-28.03.2018р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
42.    Як розвивати критичне мислення на уроках української мови. (26-28.03.2018р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
43.    Використання Google forms (гугл форм) в освітньому процесі. (26-28.03.2018р. Інтернет-марафон від ВГ «Основа»).
44.    Як загасити полум’я конфлікту, або розв’язуємо конфлікти у закладі загальної середньої освіти (28.03.2018р. Цифрове видавництво MCFR).
45.    Розвиток навичок 21 століття через проектно-зорієнтоване навчання. (12.04.2018р. Проект «На урок»).
46.    Інструменти для розвитку критичного і креативного мислення дітей. (26.04.2018р. Проект «На урок»).
47.    STEAM — драйвер розвитку в учнів ключових компетентностей і навичок майбутнього. (02.05.2018р. Проект «На урок»).
48.    Навчитись вчитися: мислення зростання — основа розвитку учнів. (16.05.2018р. Проект «На урок»).
49.    Інформаційно-комп’ютерні системи у процесі управління НУШ: можливості мережі. (24.05.2018р. Проект «На урок»).
50.    Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей у мережі (07.09.2018р. Проект «На урок»)
51.    Ефективна підготовка до ЗНО: практичні поради і техніки (12.09.2018р. Проект «На урок»)
52.    Інтерактивні ігри як ефективний освітній інструмент сучасного вчителя (17.09.2018р. Проект «На урок»)
53.    Безпека дітей та підлітків онлайн: кібер-булінг, секстинг, грумінг та контент, що шкодить (24.09.2018р. Проект «На урок»)
54.    Ефективне запам'ятовування: інструменти і можливості (24.09.2018р. Проект «На урок»)
55.    Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності учнів (26.09.2018р. Проект «На урок»)
56.    Ораторське мистецтво у житті вчителя: прийоми та поради (01.10.2018р. Проект «На урок»)
57.    STEAM-школа – новітня форма організації навчального процесу (13.10.2018р. Проект «На урок»)
58.    Можливості Google в освітньому середовищі (08.11.2018р. Проект «На урок»)
59.    Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти (10.11.2018р. Проект «На урок», конференція)
60.    Основи формування проектного мислення у фахівців педагогічної галузі (15.11.2018р. Проект «На урок»)
61.    Психологічне підґрунтя розвитку підприємницької компетентності в учнів старших класів: міфи та стереотипи (20.11.2018р. Проект «На урок»)
62.    Онлайн-ресурси для організації практичної роботи з візуальними джерелами інформації (26.11.2018р. Проект «На урок»)
63.    Мотивація в освітньому процесі: механізми та способи (26.11.2018р. Проект «На урок»)
64.    Використання кейс-уроків для формування ключових компетентностей в основній та старшій школі (29.11.2018р. Проект «На урок»)
65.    Основи фінансової грамотності: цінні папери (02.12.2018р. Проект «На урок»)
66.    Навички ефективної комунікації вчителів для успішної взаємодії з учнями та їх батьками (03.12.2018р. Проект «На урок»)
67.    Я – STEM-вчитель: як бути в тренді освіти (05.12.2018р. Проект «На урок»)
68.    Використання віртуальної та доповненої реальності на уроках: інструменти та приклади (06.12.2018р. Проект «На урок»)
69.    Використання лінгвістичних ігор на уроках української мови (10.12.2018р. Проект «На урок»)
70.    Мовленнєва культура учнів: механізми та інструменти формування (10.12.2018р. Проект «На урок»)
71.    Формування глобальної компетентності школярів як запоруки успішності молоді в сучасному світі (13.12.2018р. Проект «На урок»)
72.    Стандартизація та індивідуалізація навчання: вибір методики відповідно до потреб учнів (14.12.2018р. Проект «На урок»)
73.    Складові розвитку підприємницької компетентності: теорія та практика (17.12.2018р. Проект «На урок»)
74.    Розвиток письменницьких навичок як чинник формування креативності учнів та вчителів (21.12.2018р. Проект «На урок»)
75.    Інтерактивна наука в освіті: граємося чи навчаємося? (27.12.2018р. Проект «На урок»)
76.    Розповідаємо учням про традиції нашого народу: Святий вечір та його витоки (04.01.2019р. Проект «На урок»)
77.    Інтернет-конференція "Сучасні освітні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення"  (14.01.2019р. Проект «На урок»)
78.    Оптимізація процесу підготовки до ЗНО (16.01.2019р. Проект «На урок»)
79.    Практичний кейс «Проведення STEM-квесту в середній школі (21.01.2019р. Проект «На урок»)
80.    «Виховна робота та класне керівництво: не планами єдиними...» (25.01.2019р. Проект «На урок»)
81.    «Як покращити ефективність навчання дітей, розвиваючи їх уяву» (31.01.2019р. Проект «На урок»)
82.    «#Stop_Sexтинг. Сексуальні ризики інтернету: як провести урок в 7-11 класах» (03.02.2019р. Проект «На урок»)
83.    «Інтерактивний урок: творимо разом із учнями» (13.02.2019р. Проект «На урок»)
84.    «Шкільний музей як інструмент розвитку навичок ХХІ століття» (15.02.2019р. Проект «На урок»)
85.    «10 секретів створення успішної презентації для вчителів» (20.02.2019р. Проект «На урок»)
86.    «Науковий квест: коли гра стає навчанням» (22.02.2019р. Проект «На урок»)
87.    «Розшифровуючи імена: антропоніміка на уроках історії та мови» (27.02.2019р. Проект «На урок»)
88.    «Ігри на уроках української, або як зацікавити учня, який не хоче вчитися?» (01.03.2019р. Проект «На урок»)
89.    «Використання інтернет-ресурсів, VR, AR, 3D у процесі запровадження елементів музейної педагогіки» (05.03.2019р. Проект «На урок»)
90.    конференцію «Практичний інтенсив: Інтернет-ресурси в роботі вчителя» (16.03.2019р. Проект «На урок»)
91.    «Читати модно: як заохотити школярів до читання» (19.03.2019р. Проект «На урок»)
92.    «Мистецтво пам'ятати: сучасні прийоми мнемотехніки» (27.03.2019р. Проект «На урок»)
93.    «Розповідаємо учням про традиції нашого народу: обряди весняного циклу» (28.03.2019р. Проект «На урок»)
94.    «Редагування статей Вікіпедії: мотивація, теорія, практика» (04.04.2019р. Проект «На урок»)
95.    «Стандартні та нетипові способи використання онлайн-тестів «На Урок»» (04.04.2019р. Проект «На урок»)
96.    «Шкільний підручник – ігрове поле для навчання» (06.04.2019р. Проект «На урок»)
97.    «Використання додатків Google для налагодження взаємодії між учасниками освітнього процесу» (08.04.2019р. Проект «На урок»)
98.    «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу» (10.04.2019р. Проект «Всеосвіта»)
99.    «Онлайн-тести – сучасна альтернатива традиційним засобам навчання» (11.04.2019р. Проект «На урок»)
100.    «Проектні технології у формуванні екологічної свідомості учнів» (17.04.2019р. Проект «На урок»)
101.    «Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити»  (19.04.2019р. Проект «На урок»)
102.    «Інтегроване навчання – вимога сучасності» (22.04.2019р. Проект «На урок»)
103.    «Шкільна територія як об'єкт STEАM-дослідження» (23.04.2019р. Проект «На урок»)
104.    «Хто змінює світ? Результати найбільшого освітянського форуму Global Education and Skills Forum» (24.04.2019р. Проект «На урок»)
105.    «На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі» (03.05.2019р. Проект «На урок»)
106.    «Проектне навчання у викладанні гуманітарних дисциплін: коли теорія оживає» (06.05.2019р. Проект «На урок»)
107.    «Інтеграція Вікіпедії та сестринських вікіпроектів у освітній процес» (11.05.2019р. Проект «На урок»)
108.    «Створення шкільного STEM-центру: поради та принципи» (13.05.2019р. Проект «На урок»)
109.    «Формування ключових і предметних компетентностей на уроках зарубіжної літератури засобами ІКТ» (16.05.2019р. Проект «На урок»)
110.    Інтернет-конференція «На Урок» Нова українська школа: досвід і перспективи (18.05.2019р. Проект «На урок»)

111. Онлайн-марафон "Траєкторія розвитку сучасного педагога" (21.08.2020р. Проект «Всеосвіта»)

112. Семінар "STEM-освіта: ресурси та перспективи розвитку в 2020-2021 н.р." (25.08.2020р. Проект «Всеосвіта»)

113. Форум "SMART SCHOOL FORUM.Сучасні цифрові технології у сфері освіти" (12-13.10.2020р.)

 

Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94

Copyright sasha-str © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz