Середа, 18.06.2025, 21:36
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [21]
Педагогічна діяльність [19]
Позаурочна діяльність [9]
Виховна робота [3]
Ерудит [8]
Наукова робота [7]
Методичне об'єднання [23]
Планування, програми [15]
Нормативно-правова база [9]
Моніторинг якості освіти [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Педагогічна діяльність

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Тема: Іван Франко – титан праці (захист проєкту).
 

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 294 | Завантажень: 3 | Додав: sasha-str | Дата: 28.11.2020 | Коментарі (0)

Тема: Розвиток мовлення. Есе «Хто такий справжній патріот України».

Педагогічна діяльність | Переглядів: 1472 | Завантажень: 0 | Додав: sasha-str | Дата: 18.01.2020 | Коментарі (0)

Тема. Згубний вплив грошей на особистість у світовому письменстві (за п’єсою «Сто тисяч» І.Карпенка-Карого)

Педагогічна діяльність | Переглядів: 1409 | Завантажень: 9 | Додав: sasha-str | Дата: 05.02.2019 | Коментарі (0)

Тема: Есе «Що робить мене щасливим (щасливою)» (з використанням STEAM-технологій)

Педагогічна діяльність | Переглядів: 4198 | Завантажень: 16 | Додав: sasha-str | Дата: 11.12.2018 | Коментарі (0)

Тема: Творчість І.Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення.  Історія створення «Енеїди». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в ній.

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 1549 | Завантажень: 0 | Додав: sasha-str | Дата: 01.04.2018 | Коментарі (0)

Тема: Обставина. Види обставин за значенням.

Мета: узагальнити знання учнів про обставини, формувати вміння розрізняти види обставин за значенням, користуватися ними у мовленні, знаходити їх у тексті; розвивати вміння використовувати синонімічні конструкції; формувати соціокультурну компетентність засобами сприйняття художніх текстів; виховувати любов до рідного краю, його мови, природи.

Обладнання: підручник, таблиця, дидактичний матеріал, картина «Осінь».

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Педагогічна діяльність | Переглядів: 2866 | Завантажень: 25 | Додав: sasha-str | Дата: 03.11.2016 | Коментарі (0)

Тема. Григір Тютюнник. Повість  «Климко».  Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.

Мета: через естетику художнього слова осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких на прикладі взаємостосунків героїв твору       Гр. Тютюнника «Климко»; проаналізувати фрагменти повісті, в яких персонажі виявляють турботу про інших; розвивати культуру зв’язного мовлення, логіку  суджень, уміння аргументувати і робити висновки, висловлювати власні роздуми про значення доброти і чуйності в людському житті; виховувати в учнів активну життєву позицію, високі гуманістичні почуття, думку про абсурдність війни, її варварство, що не може бути прийнятим у цивілізованому світі; прищеплювати риси чуйності, доброти, щирості.

Тип уроку:    комбінований, захист проекту.

Обладнання: текст повісті Гр.Тютюнника «Климко», сенкан «Добро і зло», таблиця «Цитатна характеристика героя», порівняльна таблиця «Герої повісті», проект «Діти війни», «Ілюстрації до повісті Гр.Тютюнника «Климко».

Педагогічна діяльність | Переглядів: 6336 | Завантажень: 63 | Додав: sasha-str | Дата: 22.03.2015 | Коментарі (0)

Тема. Б. Харчук «Планетник». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини. Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині.

Мета: на прикладі твору Б. Харчука «Планетник» дослідити, як автор примушує читача замислитися над сенсом людського життя, моральний вибір кожної людини; розглядати і коментувати сюжет повісті; розвивати пам’ять, увагу, творчу уяву, логічне мислення, вміння обстоювати власну думку, доводити її, формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття поваги до творчості Б. Харчука, любові до природи, її краси; прагнення робити людям добро, надавати безкорисливу допомогу.

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь, урок-мандрівка.

Форми та прийоми роботи:  гра «Так чи ні», експрес – інтерв’ю, гра «Дослідник», «Займи позицію», «Пазли», асоціативно-розподільний диктант, евристична бесіда, «Мозкова атака», «Сенкан», самооцінювання, взаємоперевірка.

Обладнання: портрет Б. Харчука, бібліотечка його творів, малюнки учнів до повісті «Планетник», дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).

Педагогічна діяльність | Переглядів: 1860 | Завантажень: 21 | Додав: sasha-str | Дата: 22.03.2015 | Коментарі (0)

Тема. Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. Узагальнення і систематизація вивченого.
Мета: актуалізувати, узагальнити й систематизувати знання учнів про засоби передачі чужої мови; удосконалити вміння ставити розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах, правильно використовувати їх у своєму мовленні та виправляти помилки в чужому;
розвивати культуру мовлення, спілкування;
виховувати любов до рідного слова.
Обладнання:     підручник, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу.

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 2884 | Завантажень: 42 | Додав: sasha-str | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

Тема: Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тренувальні вправи)
Мета: забезпечити глибоке засвоєння навчального матеріалу з теми, а саме: розрізняти за характером взаємозв'язків головну й підрядну частини з послідовною, однорідною, неоднорідною (паралельною) й мішаною підрядністю, правильно ставити коми між частинами складнопідрядного речення, обґрунтовувати розділові знаки за допомогою правил; удосконалювати пунктуаційні вміння щодо вживання коми на межі двох підрядних сполучників, між однорідними підрядними, з'єднаними сурядним сполучником або інтонацією;
розвивати творчі вміння трансформувати, моделювати, конструювати складнопідрядні речення з кількома підрядними, досліджувати пунктуацію і стилістичні можливості синонімічних синтаксичних конструкцій;
за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати вміння бачити багатство синтаксичної будови української мови.
Тип уроку: урок закріплення досліджуваного матеріалу за методом «занурювання» з елементами навчального дослідження.

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 2753 | Завантажень: 56 | Додав: sasha-str | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

1-10 11-19
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 95

Copyright sasha-str © 2025Зробити безкоштовний сайт з uCoz