Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 19 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема: Іван Франко – титан праці (захист проєкту).
|
Тема: Розвиток мовлення. Есе «Хто такий справжній патріот України». |
Тема. Згубний вплив грошей на особистість у світовому письменстві (за п’єсою «Сто тисяч» І.Карпенка-Карого) |
Тема: Есе «Що робить мене щасливим (щасливою)» (з використанням STEAM-технологій) |
Тема: Творчість І.Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Історія створення «Енеїди». Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в ній.
|
Тема: Обставина. Види обставин за значенням.
Мета: узагальнити знання учнів про обставини, формувати вміння розрізняти види обставин за значенням, користуватися ними у мовленні, знаходити їх у тексті; розвивати вміння використовувати синонімічні конструкції; формувати соціокультурну компетентність засобами сприйняття художніх текстів; виховувати любов до рідного краю, його мови, природи.
Обладнання: підручник, таблиця, дидактичний матеріал, картина «Осінь».
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Тема. Григір Тютюнник. Повість «Климко». Морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про рідних.
Мета: через естетику художнього слова осмислити та сприйняти морально-етичні уроки доброти, чуйності, турботи про близьких на прикладі взаємостосунків героїв твору Гр. Тютюнника «Климко»; проаналізувати фрагменти повісті, в яких персонажі виявляють турботу про інших; розвивати культуру зв’язного мовлення, логіку суджень, уміння аргументувати і робити висновки, висловлювати власні роздуми про значення доброти і чуйності в людському житті; виховувати в учнів активну життєву позицію, високі гуманістичні почуття, думку про абсурдність війни, її варварство, що не може бути прийнятим у цивілізованому світі; прищеплювати риси чуйності, доброти, щирості.
Тип уроку: комбінований, захист проекту.
Обладнання: текст повісті Гр.Тютюнника «Климко», сенкан «Добро і зло», таблиця «Цитатна характеристика героя», порівняльна таблиця «Герої повісті», проект «Діти війни», «Ілюстрації до повісті Гр.Тютюнника «Климко». |
Тема. Б. Харчук «Планетник». Роздуми про сенс людського життя, моральний вибір кожної людини. Добро і зло в повісті, у сучасному світі і в людині.
Мета: на прикладі твору Б. Харчука «Планетник» дослідити, як автор примушує читача замислитися над сенсом людського життя, моральний вибір кожної людини; розглядати і коментувати сюжет повісті; розвивати пам’ять, увагу, творчу уяву, логічне мислення, вміння обстоювати власну думку, доводити її, формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття поваги до творчості Б. Харчука, любові до природи, її краси; прагнення робити людям добро, надавати безкорисливу допомогу.
Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь, урок-мандрівка.
Форми та прийоми роботи: гра «Так чи ні», експрес – інтерв’ю, гра «Дослідник», «Займи позицію», «Пазли», асоціативно-розподільний диктант, евристична бесіда, «Мозкова атака», «Сенкан», самооцінювання, взаємоперевірка.
Обладнання: портрет Б. Харчука, бібліотечка його творів, малюнки учнів до повісті «Планетник», дидактичний матеріал (тестові завдання, картки). |
Тема. Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. Узагальнення і систематизація вивченого.
Мета: актуалізувати, узагальнити й систематизувати знання учнів про засоби передачі чужої мови; удосконалити вміння ставити розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах, правильно використовувати їх у своєму мовленні та виправляти помилки в чужому;
розвивати культуру мовлення, спілкування;
виховувати любов до рідного слова.
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу.
|
Тема: Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тренувальні вправи)
Мета: забезпечити глибоке засвоєння навчального матеріалу з теми, а саме: розрізняти за характером взаємозв'язків головну й підрядну частини з послідовною, однорідною, неоднорідною (паралельною) й мішаною підрядністю, правильно ставити коми між частинами складнопідрядного речення, обґрунтовувати розділові знаки за допомогою правил; удосконалювати пунктуаційні вміння щодо вживання коми на межі двох підрядних сполучників, між однорідними підрядними, з'єднаними сурядним сполучником або інтонацією;
розвивати творчі вміння трансформувати, моделювати, конструювати складнопідрядні речення з кількома підрядними, досліджувати пунктуацію і стилістичні можливості синонімічних синтаксичних конструкцій;
за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати вміння бачити багатство синтаксичної будови української мови.
Тип уроку: урок закріплення досліджуваного матеріалу за методом «занурювання» з елементами навчального дослідження.
|
|
|