КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради»
ПРОТОКОЛ
29.08.2018 №1
засідання методичного осередку вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук
Присутні: 13
Відсутні: 0
Запрошені: 1 (Саціна Н.Л., заступник директора школи з навчально-виховної роботи)
Порядок денний:
- Розгляд та обговорення плану роботи методоб’єднання на 2018/2019 н. р. (Стрилюк О.М.).
- Розподіл доручень між членами м/о (Стрилюк О.М.).
- Аналіз освітньої програми школи ІІ, ІІІ ст. Навчально-методичне забезпечення. (Саціна Н.Л.).
- Особливості вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2018/2019 н.р. (Стрилюк О.М., вчителі-предметники)
- Про ведення вчителями шкільної документації (Стрилюк О.М.).
- Готовність кабінетів до роботи в новому навчальному році (Стрилюк О.М.).
- Аналіз результатів ДПА, ЗНО 9, 11 класах (Чміль Н.В.).
- Організація роботи педагогів з обдарованими учнями в 2018/2019 н.р. (Данилюк О.О.).
- Організація роботи педагогів з учнями, що мають початковий рівень знань (Стрилюк О.М.).
- Розгляд та обговорення календарних планів на І семестр (Стрилюк О.М.).
- Подання пропозицій щодо атестації педагогічних працівників, що є членами м/о, в 2019 році (Стрилюк О.М.).
- Про участь м/о в міських та шкільних методичних заходах (Саціна Н.Л.).
1. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який ознайомив присутніх із планом роботи м/о на 2018-2019н.р.(додається).
2. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який ознайомив присутніх із розподілом доручень між членами м/о.
3. СЛУХАЛИ:
Саціну Н.Л., яка здійснила аналіз освітньої програми школи ІІ, ІІІ ступенів.
4. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який ознайомив присутніх з інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення предметів суспільно-гуманітарного циклу в 2018/2019 н. р.
5. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який поінформував про ведення вчителями шкільної документації.
ВИСТУПИЛИ:
Данилюк О.О., яка запропонувала завести зошити для контрольних робіт з англійської мови в 2-11 класах та дозволити використовувати скорочений запис видів контролю умінь з англійської мови.
6. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який доповів про готовність приміщень до роботи в новому навчальному році.
7. СЛУХАЛИ:
Чміль Н.В., яка ознайомила присутніх із результатами ДПА, ЗНО у 9, 11 класах, здійснила аналіз типових проблем та запропонувала шляхи їх вирішення.
8. СЛУХАЛИ:
Данилюк О.О., яка розповіла про форми роботи з обдарованими дітьми, запропонувала основні напрями організації роботи педагогів з такими учнями в 2018/2019 н.р.
9. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який доповів про організацію роботи педагогів з учнями, що мають початковий рівень знань.
10. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який розповів про особливості планування уроків у новому навчальному році.
11. СЛУХАЛИ:
Стрилюка О.М., який вніс пропозиції щодо атестації педагогічних працівників, що є членами м/о, в 2019 році.
12. СЛУХАЛИ:
Саціну Н.Л., яка поінформувала про участь м/о в міських та шкільних методичних заходах, виставці дидактичних та методичних матеріалів.
ВИРІШИЛИ
- Подати на затвердження план роботи м/о на 2018-2019 н.р. (Стрилюк О.М., до 30.08.2018р.).
- Затвердити розподіл доручень між членами м/о (додається). (Стрилюк О.М., до 30.08.2018р.).
- Проаналізувати освітні програми школи ІІ, ІІІ ступенів, навчально-методичне забезпечення (члени м/о, до 03.09.2018р.).
- Під час роботи у новому навчальному році керуватися інструктивно-методичними рекомендаціями МОН України щодо вивчення предметів у 2018-2019 н.р. (члени м/о, протягом навчального року).
- Неухильно дотримуватися вимог щодо ведення шкільної документації (члени м/о, протягом навчального року).
- Працювати над покращенням матеріально-технічної бази, над обладнанням навчальних кабінетів школи згідно вимог Базового переліку (члени м/о, протягом навчального року).
- Взяти до уваги результати ДПА та ЗНО, працювати над виконанням програми удосконалення роботи школи при підготовці до ЗНО та ДПА (члени м/о, протягом навчального року).
- Продумати співпрацю з батьками учнів випускних класів (члени м/о, класні керівники, протягом навчального року).
- Організувати роботу з учнями, які мають початковий рівень знань (члени м/о, протягом навчального року).
- Працювати над реалізацією плану роботи педагогів з обдарованими учнями (члени м/о, протягом навчального року).
- Вчителям-предметникам скласти план роботи з обдарованими дітьми (члени м/о, до 03.09.2018р.)
- Дозволити ведення зошитів для контрольних робіт з англійської мови в 2-11класах (вчителі англійської мови, протягом року).
- Дозволити скорочений запис видів контролю умінь з англійської мови в класному журналі:
«Контроль аудіювання» – КА.
«Контроль говоріння» – КГ.
«Контроль читання» – КЧ.
«Контроль письма» – КП. (вчителі англійської мови, протягом року).
- Врахувати методичні рекомендації під час складанні календарних планів на І семестр (до 01.09.2018р.).
- 1. Пропонувати атестаційній комісії КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради» атестувати Вакулку В.І., вчителя історії, на відповідність займаній посаді, кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
- 2. Пропонувати атестаційній комісії КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради» атестувати Стрилюк С.В., вчителя англійської мови, на відповідність займаній посаді, присвоїти кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії».
- 3. Пропонувати атестаційній комісії КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 13 Луцької міської ради» атестувати Талашко О.А., вчителя зарубіжної літератури, на відповідність займаній посаді, кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої категорії».
- Рекомендувати вчителям м/о працювати над розробками на виставку дидактичних та методичних матеріалів. (члени м/о, до 15.12.2018р.).
- Опрацювати інструктивно-методичні листи, рекомендації, програми, підручники. Проаналізувати зміст та державні вимоги до загальноосвітньої підготовки учнів, орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів (члени м/о, до 01.09.2018р.).
Голова м/о: О.М.Стрилюк
Секретар м/о: Н.В.Чміль
|