Четвер, 02.05.2024, 13:57
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [21]
Педагогічна діяльність [19]
Позаурочна діяльність [9]
Виховна робота [3]
Ерудит [8]
Наукова робота [7]
Методичне об'єднання [23]
Планування, програми [15]
Нормативно-правова база [9]
Моніторинг якості освіти [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Методичне об'єднання

Звіт про роботу методичного об'єднання за 2013-2018 роки.
01.04.2018, 16:07

Шкільне методичне об’єднання вчителів-предметників суспільно-гуманітарних наук у 2013-2018 роках працювало над проблемою «Формування компетентностей учнів засобами інноваційних технологій». Методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження ефективних технологій навчання і виховання; створення умов для формування ключових компетентностей учнів та професійної компетентності педагогів. 

Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом вивчення і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту; опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів» з метою обміну досвідом;  впровадження у навчально-виховний процес сучасних досягнень науки, педагогічної теорії.

2013-2014н.р.

Протягом навчального року було проведено 7 засідань методичного осередку, методичний тиждень, творчі звіти вчителів, звіти педагогів про проходження курсової підготовки, тематичні виставки, предметні олімпіади та конкурси, позакласні заходи. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у тижнях наставників, молодих спеціалістів, під час яких продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів.

Відповідно до тематичних засідань методичного осередку, згідно плану методичного тижня на тему «Формування компетентностей учнів через позакласну роботу», тижня творчого звіту «Нові стандарти – нові ідеї», тижнів наставників та молодих спеціалістів учителями-предметниками було проведено 13 відкритих уроків, а саме:

з української літератури -  2 (Дубина О.Д. – урок літератури рідного краю «Шкільна літературна творчість», Кузьмич Н.В. – за казкою Г.Малик «Аля в країні Недоладії»);

зі світової літератури -  1 (Руденко Л.С. – «Утвердження любові до всього живого  в оповіданні Е. Сетона-Томпсона «Лобо – володар Курумпо»);

з російської мови – 1 (Красікова О.А. – «Займенник, його значення. Відмінювання займенників»);

з англійської мови - 5 (Данилюк О.О. – «Традиційна їжа Англії», Стрилюк С.В. -  «У торговому центрі», Малий В.М. – «Пори року і природа», Торбик С.В. -  «Моя фантастична істота»,  Семенюк І.М. – Сімейні традиції»);

з іспанської мови – 1 (Торбик С.В. – «На перерві»);

із історії України - 1 (Вакулка В.І. – «Люди в історії: історичні особи, групи людей»)

інтегрований урок історії України та української літератури «Опозиційний рух 70-80-их  років ХХ ст.– Вакулка В.І., Дубина О.Д.

з правознавства – 1 (Кулеша П.І. – «Поняття корупції та її вплив на життя суспільства»).

Під час занять учителі практикували різні нестандартні форми роботи з учнями, впроваджуючи освітні інноваційні технології: інтерактивні, ігрові, інформаційно-комунікаційні, дослідницькі та ін.

Педагоги залучили школярів до участі у конкурсі «Соняшник» ( куратор -Чміль Н.В.), плідно попрацювали над підготовкою учнів до міських конкурсів:

  • конкурс юних гумористів «Посміхнемось щиро Вишні», учень 8-А класу Романцов Д. , учитель Гелюта К.В. – ІІІ місце;
  • конкурс творів «Я - лучанин», учениці 11 класу Гіль В., Мельничук Ю., учитель Чміль Н.В. – відзначено роботу Гіль В.;
  • конкурс творів «Розкрилля душі», учениця 10 класу Макаревич Ю., учитель Кузьмич Н.В. – ІІІ місце;
  • конкурс творів «Діти за здоровий спосіб життя», учень 8-А класу Романцов Д., учитель Гелюта К.В. – І місце;
  • конкурс літературної інсценізації творів Т.Г.Шевченка, учні 8-их класів, Гелюта К.В. – ІІІ місце;
  • конкурс «Очима дитини про бюджет країни», відзначено роботу учениці 5-А класу Гесть А., керівник Кулеша П.І.

Вакулка В.І. підготувала ученицю Райниш В. (10 клас) до участі у конкурсі «Друга світова війна у долі моєї родини», а Чміль К. (11 клас) до участі у краєзнавчій конференції (напрямок «Із попелу забуття»). До роботи міської краєзнавчої конференції  за напрямком «Козацькому роду нема переводу» долучилася також учениця 10 класу Кушіль А. (учитель Кузьмич Н.В.).

Стрилюк О.М. та Гіль В. узяли участь у конкурсі «Я - європеєць».

Результати участі дітей у міських предметних олімпіадах та конкурсах показали, що проведена вчителями робота дала свої плоди.

         Олімпіада з української мови та літератури:

 ІІІ місце – 7кл., Поправко М. - Чміль Н.В.,

 ІІІ місце – 8 кл.,Микитюк Я. –Гелюта К.В.

         Олімпіада з історії:

ІІІ місце – 8 кл., Романцов Д. - Микитюк Л.В.

         Олімпіада з правознавства:

ІІІ місце – 9 кл., Карплюк А. - Микитюк Л.В.

         Конкурс імені Петра Яцика:

ІІІ місце (3-ій етап)– 7кл., Поправко М. - Чміль Н.В.,

ІІІ місце (2-ий етап) – 6 кл., Бульчук В.- Стрилюк О.М.

         Конкурс творів імені Т.Г.Шевченка:

ІІІ місце– 6 кл., Бульчук В.- Стрилюк О.М.

ІІІ місце – 7кл., Поправко М. - Чміль Н.В.,

І місце – 8 кл.,Микитюк Я. –Гелюта К.В.

ІІІ місце– 11 кл., Гіль В.- Стрилюк О.М., Дубина О.Д.      

Такі досягнення стали можливими завдяки тому, що протягом навчального року члени кафедри велику увагу приділяли самоосвіті. Так, працюючи над індивідуальними проблемами та над проблемою школи, педагоги Дубина О.Д., Вакулка  В.І., Красікова О.А. та Стрилюк С.В. уклали методичні розробки. Учителі  Стрилюк О.М., Руденко Л.С. працювали над описом власного досвіду, Чміль Н.В., Малий В.М. – розробили вправи. Педагоги Гелюта К.В., Данилюк О.О. склали каталоги, а Кузьмич Н.В., Кінах Н.В. – списки літератури.

Свої плоди дало також відвідування членами кафедри шкільних та міських семінарів і практикумів. Учителі аналізували результати роботи; були вироблені рекомендації для покращення якості викладання. На засіданнях проходили науково-методичні обговорення з питань навчально-методичного забезпечення вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін і впровадження передових педагогічних технологій. Зокрема з повідомленнями виступили Красікова О.А. («Застосування ігор як засобу формування ключових предметних компетентностей учнів на уроках суспільно-гуманітарних наук»), Стрилюк С.В. («Формування  ключових і предметних компетентностей учнів шляхом використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі»), Вакулка В.І. («Розвиток ключових і компетентностей учнів засобами інтерактивного навчання та методу проектів»). Чміль Н.В. організувала та провела круглий стіл на тему «Створення ситуації успіху – шлях до формування життєвих компетенцій учнів». Педагоги Вакулка В.І., Стрилюк С.В., Гелюта К.В., Стрилюк О.М. та бібліотекар Дахновська О.О. підготували огляди новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.

У 2014 році педагоги Красікова Олена Анатоліївна (учитель світової літератури) та Дубина Олександр Дмитрович (директор школи, учитель української мови та літератури) узяли участь у конкурсі Вчитель року. Олена Анатоліївна стала фіналістом конкурсу, переможцем у номінації «Професійна самореалізація», нагороджена грамотою управління освіти Луцької міської ради. Олександр Дмитрович  - лауреатом конкурсу  у номінації «Директор школи» (ІІ місце – місто), нагороджений грамотою управління освіти Луцької міської ради.

 

2014-2015н.р.

Протягом навчального року було проведено 7 засідань методичного осередку, методичний тиждень, творчі звіти вчителів, тематичні виставки, предметні олімпіади та конкурси, позакласні заходи. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у тижнях наставників, молодих спеціалістів, під час яких продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів.

Відповідно до тематичних засідань методичного осередку, згідно плану методичного тижня на тему «Формування компетентностей учнів через позакласну роботу», тижнів наставників та молодих спеціалістів учителями-предметниками було проведено 15 відкритих уроків, а саме:

з української літератури –  2 (Стрилюк О.М. – «Борис Харчук. Повість «Планетник». Добро і зло у творі та у людському житті», Чміль Н.В. – «Осип Назарук. Історична основа повісті «Роксоляна»);

зі світової літератури –  2 (Руденко Л.С. – «О.Уайльд. Казка «Хлопчик-зірка». Еволюція головного героя», «В.Короленко «Сліпий музикант». Духовне прозріння у творі»);

з англійської мови – 4 (Данилюк О.О. – «Британська їжа. Прийоми їжі», Стрилюк С.В. – «Здоровий спосіб життя», Малий В.М. – «Транспорт. Визначення шляху», Торбик С.В. –  «Позашкільні заняття»);

із історії України – 2 (Вакулка В.І. – «Військо Запорізьке», «Західноукраїнська народна республіка»)

з правознавства – 2 (Кулеша П.І. – «Права і свободи людини»,  «Злочин: його ознаки, види і склад»);

з економіки – 1 (Новосад О.А. «Економічні цикли. Безробіття: його причини і наслідки»);

уроки-захисти проектів – 2 (Стрилюк О.М., українська література «Воєнне дитинство у повісті «Климко», Гелюта К.В., українська література «П.Куліш «Чорна рада»).

Вакулка В.І. підготувала ученицю Жабко І . (10 клас) до участі у конкурсі «Невідомі сторінки Великої Вітчизняної війни».

Кулеша П.І. підготувала учнів до участі у конкурсах: «Історія міст і сіл Волині» (конкурс дослідницьких робіт), «Лелека-2015» (22 учні 5-6, 8-х класів, з них 1 золотий сертифікат, 2 срібні, 8 бронзових), «Історія державотворення в Україні» (конкурс творчо-дослідницьких робіт).

Стрилюк О.М., Гелюта К.В., Чміль Н.В. підготували учнів для участі у конкурсах: «Україна, як і наш великий Кобзар, – вічні», «Земляки: відомі особистості в історії і суспільному житті», «Юні літератори Волині», «Майбутнє країни – у мріях дитини».

Чміль Н.В. підготувала Чирук А. для участі у конкурсі творчих робіт «Герої не вмирають».

Стрилюк О.М. підготував Макаревич Ю. для участі у конкурсі «Розкрилля душі».

Стрилюк С.В. підготувала учнів для участі у конкурсі «Пазл», учениця 10-го класу Микуланинець Катерина отримала золотий сертифікат.

Результати участі дітей у міських предметних олімпіадах та конкурсах:

Олімпіада з англійської мови:

ІІІ місце – 8 кл., Поправко М. – Торбик С.В.

Конкурс творів імені Т.Г.Шевченка:

І місце – 5-Б кл., Шнит Ольга. – Чміль Н.В.

ІІІ місце – 8-Б кл., Філіпчук Олександра. – Чміль Н.В.

ІІІ місце – 9-Б кл., Кішта Анастасія. – Гелюта К.В.

Конкурс «Дивограй-2015»

ІІІ місце – 9-і класи – Гелюта К.В.

Протягом навчального року члени кафедри велику увагу приділяли самоосвіті. Так, працюючи над індивідуальними проблемами та над проблемою школи, педагоги Стрилюк О.М., Руденко Л.С. уклали методичні розробки. Учителі Чміль Н.В., Данилюк О.О., Стрилюк С.В., Вакулка В.І. підготували списки літератури, Кулеша П.І. оформила реферат, Гелюта К.В. успішно провела роботу над підготовкою та захистом проекту.

Свої плоди дало також відвідування членами кафедри шкільних та міських семінарів і практикумів. Учителі аналізували результати роботи; були вироблені рекомендації для покращення якості викладання. На засіданнях проходили науково-методичні обговорення з питань навчально-методичного забезпечення вивчення суспільно-гуманітарних дисциплін і впровадження передових педагогічних технологій. Зокрема з повідомленнями виступили Руденко Л.С. «Шляхи формування читацької компетентності школярів», Торбик С.В. «Розвиток мовних компетентностей учнів засобами інтерактивного навчання», Гелюта К.В. «Формування соціальної та комунікативної компетентності учнів шляхом використання проектних технологій».

Данилюк О.О. представила систему роботи вчителя з обдарованими дітьми на уроках іноземних мов.

Руденко Л.С. організувала та провела круглий стіл на тему «Шляхи формування читацької компетентності школярів». 

Педагоги Стрилюк С.В., Гелюта К.В., Кулеша П.І., Чміль Н.В. та бібліотекар Дахновська О.О. підготували огляди новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.

У 2014 році Стрилюк О.М. (учитель української мови та  літератури узяв участь у конкурсі Вчитель року.

 

2015-2016н.р.

Протягом навчального року було проведено 5 засідань методичного осередку, методичний тиждень, творчі звіти вчителів, тематичні виставки, предметні олімпіади та конкурси, позакласні заходи. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у тижнях наставників, молодих спеціалістів, під час яких продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів.

Відповідно до тематичних засідань методичного осередку, згідно плану методичного тижня на тему «Виховання громадянина-патріота через позакласну роботу», тижнів наставників та молодих спеціалістів учителями-предметниками було проведено 19 відкритих уроків, а саме:

з української літератури –  2 (Гелюта К.В. – «Сакральні ключі українських казок», Стрилюк О.М. – «Давня казка» Лесі Українки. Характеристика образів»);

з української мови – 1 (Чміль Н.В. – «Морфологія. Іменник як частина мови»);

із зарубіжної літератури –  2 (Руденко Л.С. – «І.А.Крилов. Байки «Квартет», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках. Яскравість алегоричних образів», Козак А.А. – «О.С.Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів». Система образів»);

з англійської мови – 5 (Данилюк О.О. – «Стилі одягу», «Улюблені свята британських дітей», Стрилюк С.В. – «Види мистецтва. Роль мистецтва в сучасному суспільстві», Ляшук М.А. – «Свята наближаються», Торбик С.В. –  «Людина. Будинок»);

із всесвітньої історії та історії України – 3 (Вакулка В.І. – «Реформація», «ХХ з’їзд і початок десталінізації», Кулеша П.І. – «Внутрішня і зовнішня політика Володимира Великого. Запровадження християнства»)

з правознавства – 1 (Кулеша П.І. – «Конституційні права, свободи і обов’язки людини і громадянина»);

з економіки – 1 (Демчук І.О. – «Ринкове розв’язання основних питань економіки»);

уроки-захисти проектів – 2 (Торбик С.В., англійська мова «Немає кращої країни, як наша Україна», Гелюта К.В., українська література «Сакральні ключі українських казок»):

майстер-класи – 2 (Кулеша П.І. «Відповідальність дорослих за вчинки неповнолітніх», Стрилюк О.М. «Інноваційні технології на уроках української мови та літератури»).

Гелюта К.В. підготувала дітей для участі у конкурсах «Посміхнімось щиро Волині», «Інсценізація творів Лесі Українки».

Кулеша П.І. підготувала учнів до участі у конкурсі «Лелека-2016» (22 учні 5-8-х класів).

Стрилюк О.М., Вакулка В.І., Демчук І.О. підготували учнів для участі у конкурсах: «Україна, як і наш великий Кобзар, – вічні», «Земляки: відомі особистості в історії і суспільному житті», «Юні літератори Волині», «Я – європеєць», «Духовна спадщина», «З попелу забуття».

Стрилюк С.В. підготувала учнів для участі у конкурсі «Пазл», Данилюк О.О. провела конкурс знавців англійської мови «Грінвіч».

Стрилюк О.М. підготував ученицю для участі у конкурсі-захисті наукових робіт.

Результати участі дітей у міських предметних олімпіадах та конкурсах:

Олімпіада з історії:

ІІІ місце – 11 кл., Чирук А. – Вакулка В.І,

Конкурс «Посміхнемось щиро Вишні»

ІІІ місце – 7-і, 10-й класи – Гелюта К.В.

Конкурс інсценізації творів Лесі Українки

ІІ місце – 7-і, 10-й класи – Гелюта К.В.

Конкурс знавців української мови імені Петра Яцика

ІІІ місце – 7-А, Гесть А. – Стрилюк О.М.

Конкурс учнівської творчості, присвячений Шевченківським дням

ІІІ місце – 5-11 класи – Гелюта К.В., Стрилюк О.М., Чміль Н.В.

Конкурс-захист наукових робіт

ІІ місце – 11 клас, Карплюк А. – Стрилюк О.М.

Протягом навчального року члени методичного об’єднання велику увагу приділяли самоосвіті. Так, працюючи над індивідуальними проблемами та над проблемою школи, педагоги Данилюк О.О., Торбик С.В. уклали методичні розробки. Учителі Стрилюк О.М., Руденко Л.С., Демчук І.О., Ляшук М.А., Мандзюк О.С. підготували списки літератури, Вакулка В.І., Кулеша П.І. оформили реферати, Гелюта К.В., Стрилюк С.В. успішно провели роботу над підготовкою та захистом проектів. Данилюк О.О., Чміль Н.В. розробили системи вправ для розвитку творчих здібностей.

Зокрема з повідомленнями виступили Стрилюк О.М. «Науково-дослідницька робота як умова формування творчої компетентності учнів», «Хмарні технології на уроках української мови та літератури», «Презентація як вид публічного мовлення (вправи)», Руденко Л.С. «Формування ораторської (риторичної) компетентності учнів», Репетюк О.В. «Мовна та мовленнєві складові комунікативної компетентності».

Руденко Л.С. представила надбання з досвіду роботи «Інноваційні технології – шлях до формування творчих здібностей та пізнавальної активності учнів на уроках зарубіжної літератури».

Чміль Н.В. продемонструвала систему роботи вчителя з обдарованими дітьми на уроках української мови та літератури.

Педагоги Стрилюк С.В., Гелюта К.В., Кулеша П.І., Демчук І.О. та бібліотекар Дахновська О.О. підготували огляди новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.

У 2015-2016 навчальному році Стрилюк С.В., учитель англійської мови, Данилюк О.О., учитель англійської мови, класний керівник, узяли участь у конкурсі Вчитель року.

 

2016-2017н.р.

Протягом навчального року було проведено 5 засідань методичного осередку, методичний тиждень, творчі звіти вчителів, тематичні виставки, предметні олімпіади та конкурси, позакласні заходи, конкурси-захисти наукових робіт. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у тижнях наставників, молодих спеціалістів, під час яких продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів.

Відповідно до тематичних засідань методичного осередку, згідно плану методичного тижня на тему «Реалізація компетентнісного підходу у позакласній роботі», тижнів наставників та молодих спеціалістів, тижнів історії, правознавства, англійської мови, учителями-предметниками було проведено 22 відкриті уроки (у тому числі і уроки-захисти проектів), а саме:

з української літератури –  2 (Гелюта К.В. – «Характеристика інших образів (діда, бабусі, подружки Люби) у повісті Михайла Стельмаха «Гуси-лебеді летять», Чміль Н.В. – «Дитинство Тараса Шевченка за повістю С.Васильченка «В бур’янах»);

з української мови – 2 (Стрилюк О.М. – «Обставина. Види обставин за значенням», Гелюта К.В. – «Тире у безсполучниковому складному реченні»);

із зарубіжної літератури –  2 (Руденко Л.С. – «О’Генрі «Останній листок», Репетюк О.В. – «Образ Аліси, світ її уяви та захопливих пригод»);

з англійської мови – 7 (Данилюк О.О. – «Про мене і мою школу», «Традиційні види спорту Великобританії», «Покупки у Великій Британії», Стрилюк С.В. – «Наше здоров’я у наших руках», Фандич М.В. – «День народження», Торбик С.В. –  «Зовнішність. Частини тіла», «На фермі. Цікавий світ тварин»);

із польської мови – 1 (Мандзюк О.С. – «Екскурсія – спосіб пізнавати світ»);

із всесвітньої історії та історії України – 2 (Вакулка В.І. – «Письмові історичні джерела. Архіви», «Діяльність політичних, національно-культурних і військово-спортивних організацій в західноукраїнських землях»);

з правознавства – 2 (Кулеша П.І. – «Юридична відповідальність», «Права людини»);

з економіки – 1 (Демчук І.О. – «Сутність грошей. Види грошей. Грошова маса та її показники»);

уроки-захисти проектів – 5 (Стрилюк О.М. – «Тарас Шевченко – славетний син України», Гелюта К.В. – «Континенти планети Морфологія», «Земля – наш спільний дім. Час схаменутися», Кулеша П.І. – «Відомі волиняни XVII-XVIIIст.», Мандзюк О.С., Данилюк О.О. – «Традиційна британська їжа» );

майстер-класи – 2 (Стрилюк С.В. – «Здоровий спосіб життя», «Вправи з виховною метою»);

квести – 2 (Гелюта К.В. – «Мовознавчий квест», Кулеша П.І. – «Історичний квест»).

Гелюта К.В. підготувала дітей для участі у конкурсах «Посміхнімось щиро Вишні», «Інсценізація творів Лесі Українки».

Стрилюк О.М., Гелюта К.В., Чміль Н.В. підготували учнів для участі у конкурсах: «Скарби минулого у спадок майбутньому», «Усі різні – усі рівні», «Юні літератори Волині», «50 слів», «Листи на фронт», «Лист матусі».

Руденко Л.С. та Чміль Н.В. організували та провели Всеукраїнську гру «Соняшник», учасниками якої стає щораз більша кількість учнів.

Результати участі дітей у міських предметних олімпіадах та конкурсах:

Конкурс «Посміхнемось щиро Вишні»

ІІІ місце – 7-Б клас, Казарінова Дар’я (Гелюта К.В.)

Конкурс «Літературне гроно»

ІІ місце – 8-А клас, Семенюк Соломія (Гелюта К.В.)

Конкурс на кращий письмовий твір

ІІ місце – 8-А клас, Семенюк Соломія (Стрилюк О.М.)

Конкурс «Усі різні – усі рівні»

І місце – 7-А клас, Жученко Ілля (Гелюта К.В.)

Олімпіада з англійської мови

ІІІ місце – 9-А, Супронюк В. (Стрилюк С.В.)

Конкурс-захист наукових робіт

ІІ місце – 8-А клас, Корнійчук А. (Стрилюк О.М.)

Конкурс читців поезії Лесі Українки

ІІІ місце – 9-А клас, Велічко В. (Чміль Н В.)

Конкурс «50 слів»

Диплом – 8-А клас, Корнійчук А., 7-Б клас, Казарінова Д. (Стрилюк О.М.)

Фестиваль «Різдвяна містерія»

Диплом – учні 5-6-х класів (Мандзюк О.С.)

Протягом навчального року члени методичного об’єднання велику увагу приділяли самоосвіті. Так, працюючи над індивідуальними проблемами та над проблемою школи, педагоги Данилюк О.О., Стрилюк С.В., Чміль Н.В., Гелюта К.В. уклали методичні розробки, серед ним розробка Стрилюк С.В. була відібрана на обласну виставку. Учителі Стрилюк О.М., Руденко Л.С., Демчук І.О., Мандзюк О.С., Репетюк О.В. підготували реферати, Вакулка В.І., Кулеша П.І. працювали над системами уроків.

Так, 1 листопада відбувся круглий стіл «Діяльність учителя під час організації та проектування уроку із використанням інтерактивних технологій. (Прийоми. Методи. Рекомендації. Вправи.)», на якому Торбик С.В. та члени методичного об’єднання розробили рекомендації для проектування уроку із використанням інтерактивних технологій.

Зокрема з повідомленнями виступили Руденко Л.С. «Інтелектуально-творчий розвиток учнів засобами інноваційних технологій в системі компетентнісно орієнтованого навчання», Репетюк О.В. «Форми та методи активізації пізнавальної діяльності школярів на уроках і в позаурочний час».

Стрилюк О.М. провів педагогічний діалог «Сучасний урок в контексті компетентнісного підходу», де учителі уклали перелік вимог до сучасного уроку.

Чміль Н.В. представила надбання з досвіду роботи «Формування креативно-емпатичних здібностей учнів засобами української літератури як шлях до розвитку самоосвітньої компетентності учнів».

Вакулка В.І. продемонструвала систему роботи вчителя з обдарованими дітьми на уроках історії.

Педагоги Чміль Н.В., Гелюта К.В., Кулеша П.І., Демчук І.О. та бібліотекар Дахновська О.О. підготували огляди новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.

 

2017-2018н.р.

Протягом навчального року було проведено 5 засідань методичного осередку, методичний тиждень, творчі звіти вчителів, тематичні виставки, предметні олімпіади та конкурси, позакласні заходи, конкурси-захисти наукових робіт. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у тижнях наставників, молодих спеціалістів, під час яких продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів.

Відповідно до тематичних засідань методичного осередку, згідно плану методичного тижня на тему «Формування позитивної мотивації школярів шляхом використання інноваційних технологій», тижнів наставників та молодих спеціалістів, тижнів історії, правознавства, англійської мови, учителями-предметниками було проведено 22 відкриті уроки (у тому числі і уроки-захисти проектів), а саме:

з української літератури –  2 (Стрилюк О.М. – «Творчість І.Котляревського – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Історія створення «Енеїди», Гелюта К.В. – «Урок позакласного читання. Наталена Королева. Легенди старокиївські»);

з української мови – 1 (Чміль Н.В, – «Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль»);

із зарубіжної літератури –  2 (Руденко Л.С. – «М.Сервантес «Дон Кіхот», Талашко О.А. – «Аліса в країні див»);

з англійської мови – 7 (Данилюк О.О. – «Одяг», Торбик С.В. –  «Вчора»);

із польської мови – 1 (Поліщук Т.М. – «Моя кімната»);

із всесвітньої історії та історії України – 4 (Вакулка В.І. – «Письмові історичні джерела. Архіви», «Післявоєнна відбудова в Україні», Волошенюк І.М. «Міфи та релігія Стародавнього Єгипту», Кулеша П.І. «Модернізація промисловості та сільського господарства»);

з правознавства – 1 (Кулеша П.І. – «Юридична відповідальність»);

з економіки – 1 (Демчук І.О. – «Споживач як основний суб’єкт сучасної економіки»);

уроки-захисти проектів – 5 (Торбик С.В. «Капсула часу», Гелюта К.В. «Літери і звуки як носії інформації», Кулеша П.І. «Знай і люби наш рідний край: вимір ХІХ століття» );

Гелюта К.В. підготувала дітей для участі у конкурсі «Посміхнімось щиро Вишні».

Стрилюк О.М., Гелюта К.В., Чміль Н.В. підготували учнів для участі у конкурсах: «Юні літератори Волині», «Листи на фронт», «Лист матусі».

Руденко Л.С. та Чміль Н.В. організували та провели Всеукраїнську гру «Соняшник», учасниками якої стає щораз більша кількість учнів.

Кулеша П.І. організувала проведення конкурсу «Лелека», учасниками якого стали 22 учні.

Результати участі дітей у міських предметних олімпіадах та конкурсах:

Конкурс «Літературне гроно»

ІІІ місце – 7-А клас, Вербовецький І. (Стрилюк О.М.)

Олімпіада з англійської мови

ІІІ місце – 10, Супронюк В. (Стрилюк С.В.)

Конкурс-захист наукових робіт

ІІ місце – 9-А клас, Корнійчук А. (Стрилюк О.М.)

Конкурс читців поезії Тараса Шевченка

ІІІ місце – 10 клас, Велічко В. (Стрилюк О.М.)

Фестиваль «Різдвяна містерія»

Диплом – учні 6-х класів (Поліщук Т.М.)

Конкурс імені Тараса Шевченка

ІІІ місце – 8-Б клас, Бутеєць В. (Чміль Н.В.)

ІІ місце – 9-А клас, Семенюк С. (Стрилюк О.М.)

Олімпіада з правознавства

IV місце – 9-А клас, Семенюк С. (Кулеша П.І.).

Протягом навчального року члени методичного об’єднання велику увагу приділяли самоосвіті. Так, працюючи над індивідуальними проблемами та над проблемою школи, педагоги  Чміль Н.В., Гелюта К.В., Талашко О.А, Поліщук Т.М., Федончук Т.В., Волошенюк І.М. уклали списки рекомендованої літератури, Стрилюк О.М., Руденко Л.С., Торбик С.В. працювали над системами вправ та уроків, Вакулка В.І., Стрилюк С.В., Данилюк О.О. здійснили опис досвіду роботи над проблемою, Кулеша П.І., Демчук І.О. уклали методичні розробки.

У 2017-2018 навчальному році Гелюта К.В., учитель української  мови, Данилюк О.О., учитель англійської мови, класний керівник, узяли участь у конкурсі Вчитель року.

Так, 31 жовтня відбувся круглий стіл «Створення успішного освітнього середовища для формування соціальної та громадянської компетентності школярів»., на якому Стрилюк С.В. та члени методичного об’єднання розробили рекомендації для проектування уроку із використанням інтерактивних технологій.

Зокрема з повідомленнями виступили Талашко О.А. «Освітня і самоосвітня діяльність учителя в контексті розвитку його інноваційного потенціалу: форми та методи», Гелюта К.В. «Розвиток креативного потенціалу учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного циклу».

Руденко Л.С. провела педагогічний діалог «Формування мотивації школярів до самостійної навчальної діяльності при вивченні предметів суспільно-гуманітарного циклу», де учителі уклали перелік вимог до сучасного уроку.

Стрилюк О.М. представив надбання з досвіду роботи «Дослідницько-експериментальна робота як фактор розвитку педагога та учня», Вакулка В.І. – «Формування мовленнєвої та інформаційної компетентності учнів старшої школи на уроках історії», Чміль Н.В. – «Реалізація творчого потенціалу учнів на уроках словесності засобами розвивального навчання», Данилюк О.О. – «Проектні технології як засіб реалізації компетентнісного підходу на уроках англійської мови».

Педагоги Гелюта К.В., Талашко О.А., Демчук І.О., Чміль Н.В. та бібліотекар Дахновська О.О. підготували огляди новинок методичної та психолого-педагогічної літератури.

Засобами інноваційних технологій учителі формують в учнів  такі інтелектуальні вміння, як аналіз, порівняння, виділення головного, а також критичне мислення та здатність приймати відповідальні рішення. Педагоги виховують вміння співпрацювати з іншими людьми. Результати предметних олімпіад та конкурсів засвідчують, що учителі активно працюють з обдарованими дітьми, проте надалі слід активніше співпрацювати з шкільним психологом для виявлення та розвитку обдарувань дітей.

Уроки, проведені вчителями-предметниками, засвідчили високий рівень професійної компетентності педагогів у використанні як традиційних, так і інноваційних технологій. Але, як показав аналіз успішності учнів із суспільно-гуманітарних наук, вчителям слід посилити роботу з учнями, які мають початковий рівень, удосконалювати форми роботи з метою формування у школярів інтересу до навчання.

 

 

Категорія: Методичне об'єднання | Додав: sasha-str
Переглядів: 461 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94

Copyright sasha-str © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz