Середа, 01.05.2024, 04:44
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [21]
Педагогічна діяльність [19]
Позаурочна діяльність [9]
Виховна робота [3]
Ерудит [8]
Наукова робота [7]
Методичне об'єднання [23]
Планування, програми [15]
Нормативно-правова база [9]
Моніторинг якості освіти [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Науково-методична діяльність

Поради щодо впровадження STREAM-освіти у ЗЗСО
[ Викачати з сервера (28.0 Kb) ] 15.03.2021, 22:21

Поради щодо впровадження STREAM-освіти у ЗЗСО

  1. Пам’ятайте, що справжні заняття STREAM – це насамперед освітній процес.
  2. Будьте готовими підвищувати свій рівень знань, експериментувати та бути терплячим, очікуючи на бажаний результат.
  3. Цікавтеся проведенням науково-просвітницьких акцій, STREAM-тижнів, фестивалів із мейкерства тощо.
  4. Беріть участь у різнопланових заходах регіонального, всеукраїнського, міжнародного рівнів: науково-практичних конференціях, семінарах, вебінарах, фестивалях «STEM-освіта», «Марафон STEM-уроків», конкурсах, навчанні у «STEM-школі» тощо.
  5. Організовуйте та проводьте заходи, тренінги, екскурсії профорієнтаційного спрямування, використовуючи нові форми, інструменти навчання з урахуванням регіональних особливостей ринку праці та можливостей підприємств, бізнес-структур.
  6. Запропонуйте вихованцям взяти участь у різноманітних заходах, які проводяться за підтримки Міністерства освіти і науки України.
  7. Залучайте учнів до вирішення реальних проблем та ситуацій. Використовуйте під час роботи над проєктами прилади, які діти бачать у звичайному житті. Це допоможе зрозуміти їхнє практичне значення.
  8. Пропонуйте учням більше свободи та дозволяйте робити щось самостійно. Діти хочуть бути творцями і люблять предмети, де можна творчо реалізуватися та втілити свої ідеї.
  9. Заохочуйте до проєктів, де потрібна командна робота та спілкування з іншими. Якщо об’єднувати дітей у групи, де заради спільного успіху потрібно працювати разом, вони знайдуть спільну мову між собою, а згодом здружаться.
  10. Перед початком роботи над проєктом формулюйте чіткі критерії до оцінювання завдань, які виконують учні.
  11. Включайте більше цікавого у матеріали, чогось незвичайного, красивого, веселого, практичного, такого, що дає можливість реалізувати свої бажання. Завдання потрібно формувати не в науковій, а краще – в науково-популярній формі.
Категорія: Науково-методична діяльність | Додав: sasha-str
Переглядів: 218 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94

Copyright sasha-str © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz