Вівторок, 07.05.2024, 19:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [21]
Педагогічна діяльність [19]
Позаурочна діяльність [9]
Виховна робота [3]
Ерудит [8]
Наукова робота [7]
Методичне об'єднання [23]
Планування, програми [15]
Нормативно-правова база [9]
Моніторинг якості освіти [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Планування, програми

Календарно-тематичне планування уроків української літератури в 11-му класі (ІІ семестр 2019-2020н.р.)
[ Викачати з сервера (111.5 Kb) ] 19.01.2020, 09:06

Календарно-тематичне планування для 11-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. Українська література: 10–11 класи. – Рівень стандарту / Мовчан Р. В.,   Молочко С.Р.,    Дроздовський Д.І., Коваленко Л. Т., Фасоля А. М., Цимбалюк В. І. (Наказ МОН України № 1407 від 23. 10. 2017 р.).

 

Пор.

Дата

Зміст програмового матеріалу

Примітки

«Під чужим небом»

  1.  

14.01

Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники.

 

  1.  

16.01

Євген Маланюк. Коротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.

 

  1.  

21.01

Іван Багряний (І. Лозов’ягін). Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.).

ТЛ: пригодницький роман.

 

  1.  

23.01

РМ №3 (усно). Усна характеристика образу Григорія Многогрішного.

 

  1.  

28.01

Родина Сірків, майор Медвин.

 

  1.  

30.01

Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу.

ЗОШИТ

ЗОШИТ

Воєнне лихоліття

  1.  

04.02

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.

Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»).

 

  1.  

06.02

Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою.

ТЛ: публіцистичність.

 

  1.  

11.02

Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті.

ТЛ: кіноповість.

 

  1.  

13.02

Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960- ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації.

 

  1.  

18.02

Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі.

ТЛ: новела (поглиблено).

 

  1.  

20.02

РМ №4 (письмово). Складання анотацій до кіноповісті О.Довженка та новели О. Гончара.

 

  1.  

25.02

Контрольна робота №4. Письмовий твір за творчістю Є.Маланюка, І. Багряного, О. Довженка («Доля України та українців у романі Івана Багряного "Тигролови"», «Вічні цінності у творах Олександра Довженка».).

ТЕМАТИЧНА

ТЕМАТИЧНА

Літературне шістдесятництво

  1.  

27.02

Аналіз контрольної роботи. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників».

ЗОШИТ

ЗОШИТ

  1.  

03.03

Василь Симоненко. Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я...»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.

ТЛ: віршові розміри (повторення).

 

  1.  

05.03

Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики

«Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфікованих образів для передачі глибокого почуття кохання («Я стужився, мила, за тобою…»).

НАПАМ’ЯТЬ Вивчити напам’ять одну поезію поета-«шістдесятника» (на вибір).

  1.  

10.03

Іван Драч – невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник»  поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця.

ТЛ: балада (повторення).

  1.  

12.03

Микола Вінграновський. Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О. Довженка. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження».

Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика зб.

«Цю жінку я люблю». «У синьому небі я висіяв ліс» поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). Думки й відчуття, навіяні цим віршем.

  1.  

17.03

Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість. «Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї.

ТЛ: художня деталь (поглиблено).

НАПАМ’ЯТЬ Вивчити напам’ять уривок із новели (Останній лист від тата)

  1.  

19.03

Урок виразного читання №2. Виразне читання уривка з новели «Три зозулі з поклоном».

 

 

 

 

 

 

Категорія: Планування, програми | Додав: sasha-str
Переглядів: 544 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94

Copyright sasha-str © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz