Календарно-тематичне планування для 7-го класу складено відповідно до Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова: 5–9 класи / Г.Т.Шелехова, М.І.Пентилюк, В.І.Новосьолова, Т.Д.Гнаткович, Н.Б.Коржова, А.С.Пономаренко, К.В.Таранік-Ткачук. – К., 2013 (зі змінами, затвердженими наказом МОН № 804 від 07. 06. 2017 р.).
Пор.
№
|
Дата
|
Зміст програмового матеріалу
|
Примітки
|
Прислівник
|
-
|
14.01
|
Прислівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
|
|
-
|
16.01
|
Розряди прислівників (практично). Ступені порівняння прислівників.
|
|
-
|
21.01
|
Творення й правопис прислівників. Букви -н- та -нн- у прислівниках.
|
|
-
|
23.01
|
РМ №13 (усно). Усний твір розповідного характеру в художньому стилі про виконання певних дій на основі власних спостережень з використанням дієприслівникових зворотів (за складним планом).
УСНИЙ ТВІР
|
УСНИЙ ТВІР
|
-
|
28.01
|
Написання прислівників окремо, разом, через дефіс.
Складання тексту рекламного буклета молодіжного вбрання з використанням прислівникових сполук до лиця, до смаку, не до речі, не до вподоби, на вибір, в міру.
ЗОШИТ
|
|
-
|
30.01
|
-
|
04.02
|
Написання прислівникових словосполучень типу: раз у раз, з дня на день.
|
|
-
|
06.02
|
-
|
11.02
|
РМ №14 (письмово). Складання анотації на книжку з використанням прислівників.
|
|
-
|
13.02
|
Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Прислівник».
|
|
-
|
18.02
|
Контрольна робота №5. Прислівник (тестування). Читання мовчки тексту, що містить прислівники, з’ясування ролі прислівників у мовленні.
ТЕМАТИЧНА
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|