№ з\п
|
Тема
|
Теорія
|
Самоперевірка та контроль
|
|
Тарас Шевченко. Поема "Сон". |
Натисни тут |
1. Перейдіть за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join
2. Уведіть код доступу (код від учителя) 119056
3. Уведіть прізвище та ім'я.
4. Пройдіть тест до 19.03.2020р. 23.00.
|
1
|
«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно- визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн. |
Гугл-клас
Код класу s2bfl4y
|
1. Перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/go
2. Уведіть код доступу (код від учителя) dqr439
3. Уведіть прізвище та ім'я.
4. Пройдіть тест 04.04.2020р. з 09.00 до 22.00.
|
2
|
«І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Продовження теми «землячків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості, національного безпам’ятства та байдужості до рідної мови. Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо).
|
Натисни тут або GoogleКлас
Код класу s2bfl4y
|
1. Вивчити уривок послання напам’ять.
2. Написати есе на тему «Поетичне звернення Тараса Шевченка в контексті 21 століття».
НАПИСАТИ В ЗОШИТІ, СФОТОГРАФУВАТИ І НАДІСЛАТИ НА АДРЕСУ sasha_strylyuk@ukr.net
Термін здачі усіх завдань 7 квітня (вівторок) до 22.00.
|
3 |
Контрольна робота №6. Тарас Шевченко (І частина). |
GoogleКлас
Код класу s2bfl4y
|
Повторіть теоретичний матеріал підручника с.192-228, перечитайте вивчені твори. Можете використати матеріали попередніх уроків (посилання прикріплюю). Також потрібно повторити наступні поняття з теорії літератури: послання, гротеск, контраст, умовність, поема.
Форма роботи: різнорівневі завдання. Дата написання: 16 квітня (четвер) з 11.00 до 12.00.
1. Перейдіть за посиланням: https://vseosvita.ua/go
2. Уведіть код доступу (код від учителя) gsf514
3. Уведіть прізвище та ім'я.
4. Пройдіть тест 16.04.2020р. з 11.00 до 12.00.
|
4 |
Читання віршів напам'ять. |
з використанням відеозв'язку (Skype, Zoom) |
Вивчити: уривок з поеми «Сон», уривок з послання «І мертвим, і живим, і ненарожденним…», вірш «Доля».
З 10.00 до 12.00
|
5
|
«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»). Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.
|
GoogleКлас
Код класу s2bfl4y
|
Опрацюйте теоретичний матеріал підручника с.228-238, прикріплених файлів. Виконайте одне із завдань письмово (на вибір):
1. Порівняйте долю Катерини з однойменного твору і Ганни («Наймичка»).
2. Яким чином соціальне становище, суспільство впливало на умови життя простого народу?
3. Написати лист до будь-якої героїні творів Т. Шевченка.
Термін здачі: до 10 квітня, 22.00 на електронну пошту sasha_strylyuk@ukr.net.
Пройдіть тестування 10 квітня з 10.00 до 20.00 за цією темою. Для цього перейдіть за посиланням https://vseosvita.ua/go, уведіть код vjt595. Зарахована буде перша спроба. Вводьте прізвище та ім'я. |
6 |
Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»).
ТЛ: ліричний герой (поглиблено), лірична медитація. Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).
|
GoogleКлас
Код класу s2bfl4y
|
Підготувати інформацію про ставлення Т. Шевченка до Бога (у будь-якій формі, здавати мені не потрібно), вміти аналізувати його поетичні твори циклу «Давидові псалми», «Ісаію. Главу 35», вивчити напам'ять вірш «Доля». |
7 |
Біблія в житті Т.Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів.
ТЛ: псалом.
|
GoogleКлас
Код класу s2bfl4y
|
Прочитайте матеріал підручника с.244-250, прикріплений документ.
1. Виконайте домашнє завдання с.248 (прикріпіть або тут, або скиньте на пошту).
2. Підготуйте міні-доповідь «Т. Шевченко — митець світу». Можна у формі твору, есе. (прикріпіть або тут, або скиньте на пошту).
3. Пройдіть тестування за посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: wst060 Тест активний з 10.00 24 квітня до 23.00 25 квітня. |
8 |
Контрольна робота №7. Творчість Т. Шевченка (ІІ частина) (тестування).
|
|
|
9 |
П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П.Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П.Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.
«Чорна рада» – перший україномовний історичний роман- хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману.
|
|
|
10 |
Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А.Е. Брема). «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
ТЛ: реалізм.
Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.
|
|
|