Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 116 Показано матеріалів: 111-116 |
Сторінки: « 1 2 ... 10 11 12 |
Тема: Іван Франко. Короткі
відомості про митця. «Захар Беркут». Історична основа твору. Змалювання
героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників Мета:
поглибити набуті раніше знання учнів про І. Франка – класика, людину
надзвичайної працьовитості та енциклопедичних знань, розпочати роботу
над ідейним змістом твору «Захар Беркут»; розкрити його історичну
основу; дослідити, особливості зображення героїчної боротьби русичів
проти монголо-татарських нападників; розвивати культуру зв'язного
мовлення, пам'ять, вміння виразно читати, логічно-мислити, співставляти,
робити висновки; активізувати словник школярів; формувати кругозір,
світогляд; виховувати почуття поваги, пошани до творчості Каменяра;
любов до рідного краю, народу; прищеплювати інтерес до історичного
минулого України, наслідків власної праці. Обладнання:
портрет І. Франка, бібліотечка його творів, фотографії, ілюстрації,
картини, слайд-шоу «Музей Івана Франка», фільм «Іван Франко», підручник. Тип уроку: урок-віртуальна подорож |
Тема: Луцьк у графіті. Мета:
допомогти учням якнайбільше дізнатися про види письма, особливо про
неалфавітні; ознайомити з новими тенденціями сучасного стріт-арту;
розтлумачити правову сторону питання; виховувати естетичний смак, повагу
до чужого майна. Обладнання: мультимедійний проектор, вчительська та учнівська презентації, фотографії, відеоролики. Форма проведення: ток-шоу |
Тема: «Я вибрала долю собі сама…» Мета:
ознайомити учнів із основними віхами життя і творчості Л.Костенко;
формувати вміння сприймати поетичне слово; осмислити творчу долю Ліни
Костенко, відкрити її світосприймання та уподобання; розвивати
дослідницькі вміння і навички, творчу уяву; вчити робити висновки і
узагальнення; розвивати логічне мислення, уяву, увагу, пам’ять;
підвищувати творчі здібності; сприяти естетичному розвиткові школярів;
виховувати любов до прекрасного. Обладнання: Портрет Л.Костенко, збірка її поезій, мультимедійна презентація, фрагменти відеофільмів, записи пісень. Тип заняття: літературний вечір. |
Тема: Історичне минуле нашого народу. Мета: перевірити якість
засвоєних знань під час вивчення попередньої теми; розвивати навички
усного зв’язного мовлення, логічного мислення, вміння орієнтуватись у
складних ситуаціях,вміння працювати в малих групах; виховувати шанобливе
ставлення до історичного минулого нашого народу, до заповітів наших
предків, осмислено їх виконувати. Тип уроку: урок-подорож, інтелектуальна гра. Обладнання:
дидактичний матеріал, національні костюми, костюми для інсценівок,
ілюстрації стародавнього Києва, малюнки учнів, повідомлення учнів,
підручники, зошити. |
Тема: Світ професій навколо нас. Мета: допомогти учням якнайбільше
дізнатися про світ професій, який нас оточує, зорієнтувати на ті вимоги,
які ставить перед робітником кожний вид роботи; ознайомити з рейтингом
професій нашого міста; розвивати навички аналітичного мислення, вміння
робити висновки, порівнювати факти; виховувати любов до своєї роботи,
повагу до людей праці, вміння поважати вибір інших. Обладнання: мультимедійний проектор, вчительська та учнівська презентації, тести. Форма проведення: ток-шоу |
Мета: познайомити учнів з різними видами творчої діяльності, з поняттями
«творчість», «талант», «обдарованість», «здібності»; сформувати
правильне уявлення про творчу особистість, про можливості кожної дитини
для розкриття власних здібностей та уподобань; розвивати мовлення учнів,
творчу уяву; виховувати патріотичні почуття приналежності до
українського народу; почуття любові до своєї землі; любов до рідного
краю; ознайомити з творчими колективами Волині та талановитими людьми
рідного краю; довести до відома учнів, що 2013 рік оголошено роком
творчості в Україні. Обладнання: символи Волинської області, Луцька;
електронні проекти, присвячені творчості видатних особистостей, які
жили, живуть у Волинській області; виставка-презентація творчих робіт
учнів та їх досягнень (дипломи, грамоти, кубки, малюнки тощо); фотозвіти
про участь дітей в творчих конкурсах. |
|
|