Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 116 Показано матеріалів: 101-110 |
Сторінки: « 1 2 ... 9 10 11 12 » |
Давня мудрість говорить: «Хто
стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися
вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У
цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути
на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом,
дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель
сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових
освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному
творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про
педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. |
У наш час поняття "креативність"
(творчі якості особистості) стало модним словом. Для зміни суспільства
необхідні люди творчі, здатні ламати звичні межі. Таким чином, розвиток
творчого потенціалу людини можна вважати соціальним замовленням
суспільства. |
До найважливіших стратегій
розвитку України відноситься інформатизація суспільства, підготовка
майбутнього покоління до життя в ньому і створення умов для безперервної
освіти. Головною метою інформатизації загальноосвітніх навчальних
закладів є підготовка учнів до повноцінної плідної життєдіяльності в
інформаційному середовищі. Становлення інформаційного суспільства
вимагає нової школи, нового змісту та якості освіти. Соціальна потреба
підготовки учнівської молоді до повноцінного функціонування в сучасних
умовах спонукає до пошуків інваріантів навчальної діяльності, які дають
змогу сформувати в учнів цілісні уявлення про навколишній світ і
відіграють загальнокультурну роль. |
Зміст Вступ Розділ І. Трактування постмодернізму як літературного феномену (до проблеми шкільного вивчення) 1.1. Методика опрацювання прозових жанрів під кутом виявленням елементів постмодернізму 1. 2. Методичні можливості вивчення творчості Оксани Забужко та Юрія Андруховича в шкільному курсі української літератури 1. 3. Український постмодернізм у контексті світового Розділ ІІ. Методичні можливості вивчення постмодерністської літератури в школі 2.1. Аналітична робота над романом Оксани Забужко "Польові дослідження з українського сексу” 2.2. Представлення постмодерного дискурсу Юрія Андруховича (роман „Рекреації”) в процесі огляду сучасної української літератури кінця ХХ початку ХХІ століть Висновки Список використаної літератури
|
Тема: Обставина як другорядний член речення. Види обставин (за значенням). Мета:
систематизувати й узагальнити знання учнів про обставини, формувати
вміння розрізняти види обставин за значенням, користуватися ними у
мовленні, знаходити їх у тексті; розвивати вміння використовувати
синонімічні конструкції; виховувати любов до рідного краю, його мови,
природи. Обладнання: підручник, таблиця, дидактичний матеріал, картина «Зима». Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Тема: Конкурс «Знавець української мови» Мета:
перевірити знання учнів з української мови, розвивати логічне мислення
та творчі здібності; виховувати інтерес до рідного слова як неоціненного
духовного багатства, в якому живе народ, передає з покоління в
покоління свою мудрість, славу, культуру, традиції. Обладнання:
роздатковий матеріал, завдання конкурсів, тексти для змагань,
електронна версія словника української мови «Словники України»,
комп’ютерна гра «Пошук слів», аудіозаписи пісень. |
Тема: Урок розвиток зв'язного мовлення. Твір-роздум «Уроки нашої історії» (за повістю Івана Франка „Захар Беркут”) Мета:
вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану
тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових
творів художньої літератури; розвивати творчі здібності,
спостережливість, логічне мислення, уміння співставляти, узагальнювати,
робити власні висновки, обґрунтовувати, вмотивовувати свої судження;
виховувати пошану до мистецтва літературного слова, культури рідного
краю; прищеплювати пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення Обладнання:
слайд-шоу з епізодами найтрагічніших сторінок життя нашої країни,
таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи», поради
щодо написання твору-роздуму. |
Тема: художні засоби, особливості мови, роль діалектизмів у творі. Значення творчості Івана Франка. Мета:
дослідити роль художніх засобів у творі Івана Франка «Захар Беркут»,
розкрити їх значення та можливості використання, повторити вивчені
поняття «архаїзм», «діалектизм», проаналізувати доцільність використання
діалектизмів у творі; розвивати навички виразного читання твору, вміння
швидко і правильно відшуковувати художні засоби у творі; виховувати
любов і повагу до рідної мови, а також до мови певних регіонів. Тип уроку: урок-дослідження Обладнання:
виставка картин до твору, теоретичний матеріал з основ
літературознавства, текст твору, фрагменти фільму «Захар Беркут». |
Тема: І. Франко «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута Мета:
охарактеризувати образ Захара Беркута, добираючи відповідні цитати,
фактичний матеріал з твору; розвивати в учнів навички характеризувати
літературного героя, вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття,
спостереження, творчо мислити, робити відповідні висновки; формувати
кругозір, світогляд; виховувати почуття обов'язку, відданості своєму
народові, справі, любов до вітчизни, рідного народу; прищеплювати
інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: конференція ( засідання театральної трупи ) Обладнання: портрет І. Франка, текст твору, малюнки учнів та ілюстрації до повісті; фільм «Захар Беркут» |
Тема: І. Франко «Захар Беркут».
Патріотичний мотив, його зв'язок з розгортанням сюжету. Характеристика
образів Максима, Мирослави, Тугара Вовка, монголів Мета:
продовжити аналіз ідейно-художнього змісту повісті І. Франка «Захар
Беркут», охарактеризувати образи Максима, Мирослави, Захара Беркута,
Тунгара Вовка; розвивати інтелектуальну активність, творче мислення,
пам'ять, увагу, спостережливість, уміння аналізувати, співставляти,
робити висновки; формувати кругозір школярів; виховувати почуття
патріотизму і гордості за рідну землю, любов до рідного краю, повагу до
його історичного минулого, почуття національної гордості. Тип уроку: конференція ( засідання театральної трупи ) Обладнання:
портрет І. Франка, малюнки учнів до образів Максима, Мирослави, Захара
Беркута, Тунгара Вовка, текст твору, фільм «Захар Беркут» |
|
|