Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 21 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Виступ на засіданні творчої групи (листопад 2016р.). |
Знати свою науку вчителю, звичайно, необхідно, але, крім цього, потрібно ще володіти ключем до розуму і серця своїх вихованців. І хто не володіє цим даром природи, той повинен його шукати в сучасній педагогіці й методиці. (
К. Лейбніц |
Стрімкі темпи інформатизації суспільства і розвитку Інтернет-технологій актуалізують проблему формування інформаційної компетентності підростаючого покоління, яка сьогодні виступає одним з потужних чинників успішності навчальної, професійної, суспільної та інших видів діяльності молодої людини. У формуванні зазначеної компетентності провідна роль належить системі загальної освіти, призначенням якої є підготовка молоді до життя і діяльності в сучасному суспільстві. |
Список літератури з теми: "Використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури" |
ОПИС ВЛАСНОГО ДОСВІДУ
вчителя української мови та літератури
КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради»
Стрилюка Олександра Миколайовича |
Технологія навчального діалогу -
це одна з головних технологій особистісно-орієнтованої освіти. В останні
роки освіта спрямована на розширення використання комунікацій і
гуманізацію, тому ДТО є в даний час надзвичайно затребуваними та
актуальними. Діалог - це особливе середовище, в якій учні відчувають
себе розкріпачено і комфортно. У дружній, приймаючої атмосфері учні
збагачують один одного новими думками, розкривають свій творчий
потенціал, особистісно розвиваються. |
Давня мудрість говорить: «Хто
стоїть на місці, той відстає». А хто не хоче відставати, мусить рухатися
вперед, і не зупинятися, досягнувши вершини, а підійматися вище. У
цьому й полягає основна місія сучасного учителя. Вже не достатньо бути
на уроці та поза ним актором, режисером, діловодом, диригентом,
дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем. Модель
сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових
освітянських ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному
творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про
педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. |
У наш час поняття "креативність"
(творчі якості особистості) стало модним словом. Для зміни суспільства
необхідні люди творчі, здатні ламати звичні межі. Таким чином, розвиток
творчого потенціалу людини можна вважати соціальним замовленням
суспільства. |
До найважливіших стратегій
розвитку України відноситься інформатизація суспільства, підготовка
майбутнього покоління до життя в ньому і створення умов для безперервної
освіти. Головною метою інформатизації загальноосвітніх навчальних
закладів є підготовка учнів до повноцінної плідної життєдіяльності в
інформаційному середовищі. Становлення інформаційного суспільства
вимагає нової школи, нового змісту та якості освіти. Соціальна потреба
підготовки учнівської молоді до повноцінного функціонування в сучасних
умовах спонукає до пошуків інваріантів навчальної діяльності, які дають
змогу сформувати в учнів цілісні уявлення про навколишній світ і
відіграють загальнокультурну роль. |
|
|