Вівторок, 30.04.2024, 07:48
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [21]
Педагогічна діяльність [19]
Позаурочна діяльність [9]
Виховна робота [3]
Ерудит [8]
Наукова робота [7]
Методичне об'єднання [23]
Планування, програми [15]
Нормативно-правова база [9]
Моніторинг якості освіти [2]
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Файли » Педагогічна діяльність

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 11-19
Сторінки: « 1 2

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Тема: А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ. ДОБРОТА, ЛЮБОВ, ВЗАЄМОПІДТРИМКА В РОДИНІ
Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостерігати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на прозорість та іронічність оповіді, проблематику твору; аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А.Дімарова «Блакитна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосунки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння виразно читати твір, робити відповідний коментар щодо його змісту;
виховувати почуття пошани до творчості А. Дімарова, прагнення цінувати дружбу, робити добро, відстоювати свою гідність і захищати інтереси інших; виховувати почуття любові до батьків, родинних звичаїв, риси доброти, взаєморозуміння, чесності, порядності.
Тин уроку:    комбінований.
Обладнання: портрет А. Дімарова, текст твору, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 4716 | Завантажень: 67 | Додав: sasha-str | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

Тема: Прикметник як частина мови.
Мета: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння відрізняти  прикметник  від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль, удосконалювати навички використання прикметників в усному та писемному мовленні;
розвивати пам'ять, логічне мислення;
виховувати любов до рідної мови, рідної країни, повагу до національних пам’яток.
Обладнання: картки, карта України, мальовничі куточки України, кросворд.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 2718 | Завантажень: 40 | Додав: sasha-str | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (1)

Тема: Історичне минуле нашого народу.
Мета: перевірити якість засвоєних знань під час вивчення попередньої теми;
розвивати навички усного зв’язного мовлення, логічного мислення, вміння орієнтуватись у складних ситуаціях, вміння працювати в малих групах;
виховувати шанобливе ставлення до історичного минулого нашого народу, до заповітів наших предків, осмислено їх виконувати.
Тип уроку: урок повторення
Форма проведення: урок-подорож, інтелектуальна гра.
Обладнання: дидактичний матеріал, національні костюми, костюми для інсценівок, ілюстрації стародавнього Києва, малюнки учнів, повідомлення учнів, підручники, зошити.

 

Педагогічна діяльність | Переглядів: 3719 | Завантажень: 60 | Додав: sasha-str | Дата: 13.11.2014 | Коментарі (0)

Тема: Обставина як другорядний член речення. Види обставин (за значенням).
Мета: систематизувати й узагальнити знання учнів про обставини, формувати вміння розрізняти види обставин за значенням, користуватися ними у мовленні, знаходити їх у тексті; розвивати вміння використовувати синонімічні конструкції; виховувати любов до рідного краю, його мови, природи.
Обладнання: підручник, таблиця, дидактичний матеріал, картина «Зима».
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Педагогічна діяльність | Переглядів: 3811 | Завантажень: 139 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: Урок розвиток зв'язного мовлення. Твір-роздум «Уроки нашої історії» (за повістю Івана Франка „Захар Беркут”)
Мета: вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових творів художньої літератури; розвивати творчі здібності, спостережливість, логічне мислення, уміння співставляти, узагальнювати, робити власні висновки, обґрунтовувати, вмотивовувати свої судження; виховувати пошану до мистецтва літературного слова, культури рідного краю; прищеплювати пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Тип уроку:    розвиток зв’язного мовлення
Обладнання: слайд-шоу з епізодами найтрагічніших сторінок життя нашої країни, таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи», поради щодо написання твору-роздуму.
Педагогічна діяльність | Переглядів: 8189 | Завантажень: 113 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: художні засоби, особливості мови, роль діалектизмів у творі. Значення творчості Івана Франка.
Мета: дослідити роль художніх засобів у творі Івана Франка «Захар Беркут», розкрити їх значення та можливості використання, повторити вивчені поняття «архаїзм», «діалектизм», проаналізувати доцільність використання діалектизмів у творі; розвивати навички виразного читання твору, вміння швидко і правильно відшуковувати художні засоби у творі; виховувати любов і повагу до рідної мови, а також до мови певних регіонів.
Тип уроку:    урок-дослідження
Обладнання: виставка картин до твору, теоретичний матеріал з основ літературознавства, текст твору, фрагменти фільму «Захар Беркут».
Педагогічна діяльність | Переглядів: 40246 | Завантажень: 774 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: І. Франко «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута
Мета: охарактеризувати образ Захара Беркута, добираючи відповідні цитати, фактичний матеріал з твору; розвивати в учнів навички характеризувати літературного героя, вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття, спостереження, творчо мислити, робити відповідні висновки; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття обов'язку, відданості своєму народові, справі, любов до вітчизни, рідного народу; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
Тип уроку:    конференція ( засідання театральної трупи )
Обладнання: портрет І. Франка, текст твору, малюнки учнів та ілюстрації до повісті; фільм «Захар Беркут»
Педагогічна діяльність | Переглядів: 6463 | Завантажень: 129 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: І. Франко «Захар Беркут». Патріотичний мотив, його зв'язок з розгортанням сюжету. Характеристика образів Максима, Мирослави, Тугара Вовка, монголів
Мета: продовжити аналіз ідейно-художнього змісту повісті І. Франка «Захар Беркут», охарактеризувати образи Максима, Мирослави, Захара Беркута, Тунгара Вовка; розвивати інтелектуальну активність, творче мислення, пам'ять, увагу, спостережливість, уміння аналізувати, співставляти, робити висновки; формувати кругозір школярів; виховувати почуття патріотизму і гордості за рідну землю, любов до рідного краю, повагу до його історичного минулого, почуття національної гордості.
Тип уроку:    конференція ( засідання театральної трупи )
Обладнання: портрет І. Франка, малюнки учнів до образів Максима, Мирослави, Захара Беркута, Тунгара Вовка, текст твору, фільм «Захар Беркут»
Педагогічна діяльність | Переглядів: 6694 | Завантажень: 180 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

Тема: Іван Франко. Короткі відомості про митця. «Захар Беркут». Історична основа твору. Змалювання героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників
Мета: поглибити набуті раніше знання учнів про І. Франка – класика, людину надзвичайної працьовитості та енциклопедичних знань, розпочати роботу над ідейним змістом твору «Захар Беркут»; розкрити його історичну основу; дослідити, особливості зображення героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників; розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, вміння виразно читати, логічно-мислити, співставляти, робити висновки; активізувати словник школярів; формувати кругозір, світогляд; виховувати почуття поваги, пошани до творчості Каменяра; любов до рідного краю, народу; прищеплювати інтерес до історичного минулого України, наслідків власної праці.
Обладнання: портрет І. Франка, бібліотечка його творів, фотографії, ілюстрації, картини, слайд-шоу «Музей Івана Франка», фільм «Іван Франко», підручник.
Тип уроку:    урок-віртуальна подорож
Педагогічна діяльність | Переглядів: 8045 | Завантажень: 172 | Додав: sasha-str | Дата: 17.11.2013 | Коментарі (0)

1-10 11-19
Пошук
Друзі сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94

Copyright sasha-str © 2024Зробити безкоштовний сайт з uCoz