Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 19 Показано матеріалів: 11-19 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
Тема: А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ. ДОБРОТА, ЛЮБОВ, ВЗАЄМОПІДТРИМКА В РОДИНІ
Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостерігати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на прозорість та іронічність оповіді, проблематику твору; аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А.Дімарова «Блакитна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосунки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння виразно читати твір, робити відповідний коментар щодо його змісту;
виховувати почуття пошани до творчості А. Дімарова, прагнення цінувати дружбу, робити добро, відстоювати свою гідність і захищати інтереси інших; виховувати почуття любові до батьків, родинних звичаїв, риси доброти, взаєморозуміння, чесності, порядності.
Тин уроку: комбінований.
Обладнання: портрет А. Дімарова, текст твору, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).
|
Тема: Прикметник як частина мови.
Мета: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння відрізняти прикметник від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль, удосконалювати навички використання прикметників в усному та писемному мовленні;
розвивати пам'ять, логічне мислення;
виховувати любов до рідної мови, рідної країни, повагу до національних пам’яток.
Обладнання: картки, карта України, мальовничі куточки України, кросворд.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
|
Тема: Історичне минуле нашого народу.
Мета: перевірити якість засвоєних знань під час вивчення попередньої теми;
розвивати навички усного зв’язного мовлення, логічного мислення, вміння орієнтуватись у складних ситуаціях, вміння працювати в малих групах;
виховувати шанобливе ставлення до історичного минулого нашого народу, до заповітів наших предків, осмислено їх виконувати.
Тип уроку: урок повторення
Форма проведення: урок-подорож, інтелектуальна гра.
Обладнання: дидактичний матеріал, національні костюми, костюми для інсценівок, ілюстрації стародавнього Києва, малюнки учнів, повідомлення учнів, підручники, зошити.
|
Тема: Обставина як другорядний член речення. Види обставин (за значенням). Мета:
систематизувати й узагальнити знання учнів про обставини, формувати
вміння розрізняти види обставин за значенням, користуватися ними у
мовленні, знаходити їх у тексті; розвивати вміння використовувати
синонімічні конструкції; виховувати любов до рідного краю, його мови,
природи. Обладнання: підручник, таблиця, дидактичний матеріал, картина «Зима». Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. |
Тема: Урок розвиток зв'язного мовлення. Твір-роздум «Уроки нашої історії» (за повістю Івана Франка „Захар Беркут”) Мета:
вдосконалювати вміння школярів писати твори-роздуми на запропоновану
тематику, яка охоплює знання учнів змісту вже вивчених програмових
творів художньої літератури; розвивати творчі здібності,
спостережливість, логічне мислення, уміння співставляти, узагальнювати,
робити власні висновки, обґрунтовувати, вмотивовувати свої судження;
виховувати пошану до мистецтва літературного слова, культури рідного
краю; прищеплювати пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: розвиток зв’язного мовлення Обладнання:
слайд-шоу з епізодами найтрагічніших сторінок життя нашої країни,
таблиця «Вимоги щодо мовлення під час написання творчої роботи», поради
щодо написання твору-роздуму. |
Тема: художні засоби, особливості мови, роль діалектизмів у творі. Значення творчості Івана Франка. Мета:
дослідити роль художніх засобів у творі Івана Франка «Захар Беркут»,
розкрити їх значення та можливості використання, повторити вивчені
поняття «архаїзм», «діалектизм», проаналізувати доцільність використання
діалектизмів у творі; розвивати навички виразного читання твору, вміння
швидко і правильно відшуковувати художні засоби у творі; виховувати
любов і повагу до рідної мови, а також до мови певних регіонів. Тип уроку: урок-дослідження Обладнання:
виставка картин до твору, теоретичний матеріал з основ
літературознавства, текст твору, фрагменти фільму «Захар Беркут». |
Тема: І. Франко «Захар Беркут». Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образу Захара Беркута Мета:
охарактеризувати образ Захара Беркута, добираючи відповідні цитати,
фактичний матеріал з твору; розвивати в учнів навички характеризувати
літературного героя, вміння грамотно висловлювати власні думки, почуття,
спостереження, творчо мислити, робити відповідні висновки; формувати
кругозір, світогляд; виховувати почуття обов'язку, відданості своєму
народові, справі, любов до вітчизни, рідного народу; прищеплювати
інтерес до наслідків власної праці. Тип уроку: конференція ( засідання театральної трупи ) Обладнання: портрет І. Франка, текст твору, малюнки учнів та ілюстрації до повісті; фільм «Захар Беркут» |
Тема: І. Франко «Захар Беркут».
Патріотичний мотив, його зв'язок з розгортанням сюжету. Характеристика
образів Максима, Мирослави, Тугара Вовка, монголів Мета:
продовжити аналіз ідейно-художнього змісту повісті І. Франка «Захар
Беркут», охарактеризувати образи Максима, Мирослави, Захара Беркута,
Тунгара Вовка; розвивати інтелектуальну активність, творче мислення,
пам'ять, увагу, спостережливість, уміння аналізувати, співставляти,
робити висновки; формувати кругозір школярів; виховувати почуття
патріотизму і гордості за рідну землю, любов до рідного краю, повагу до
його історичного минулого, почуття національної гордості. Тип уроку: конференція ( засідання театральної трупи ) Обладнання:
портрет І. Франка, малюнки учнів до образів Максима, Мирослави, Захара
Беркута, Тунгара Вовка, текст твору, фільм «Захар Беркут» |
Тема: Іван Франко. Короткі
відомості про митця. «Захар Беркут». Історична основа твору. Змалювання
героїчної боротьби русичів проти монголо-татарських нападників Мета:
поглибити набуті раніше знання учнів про І. Франка – класика, людину
надзвичайної працьовитості та енциклопедичних знань, розпочати роботу
над ідейним змістом твору «Захар Беркут»; розкрити його історичну
основу; дослідити, особливості зображення героїчної боротьби русичів
проти монголо-татарських нападників; розвивати культуру зв'язного
мовлення, пам'ять, вміння виразно читати, логічно-мислити, співставляти,
робити висновки; активізувати словник школярів; формувати кругозір,
світогляд; виховувати почуття поваги, пошани до творчості Каменяра;
любов до рідного краю, народу; прищеплювати інтерес до історичного
минулого України, наслідків власної праці. Обладнання:
портрет І. Франка, бібліотечка його творів, фотографії, ілюстрації,
картини, слайд-шоу «Музей Івана Франка», фільм «Іван Франко», підручник. Тип уроку: урок-віртуальна подорож |
|
|