Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 116 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 12 » |
Стрімкі темпи інформатизації суспільства і розвитку Інтернет-технологій актуалізують проблему формування інформаційної компетентності підростаючого покоління, яка сьогодні виступає одним з потужних чинників успішності навчальної, професійної, суспільної та інших видів діяльності молодої людини. У формуванні зазначеної компетентності провідна роль належить системі загальної освіти, призначенням якої є підготовка молоді до життя і діяльності в сучасному суспільстві. |
Тема. Пряма і непряма мова. Діалог. Цитата. Узагальнення і систематизація вивченого.
Мета: актуалізувати, узагальнити й систематизувати знання учнів про засоби передачі чужої мови; удосконалити вміння ставити розділові знаки при прямій мові, діалозі, цитатах, правильно використовувати їх у своєму мовленні та виправляти помилки в чужому;
розвивати культуру мовлення, спілкування;
виховувати любов до рідного слова.
Обладнання: підручник, дидактичний матеріал.
Тип уроку: урок систематизації й узагальнення вивченого матеріалу.
|
Тема: Складнопідрядні речення з кількома підрядними (тренувальні вправи)
Мета: забезпечити глибоке засвоєння навчального матеріалу з теми, а саме: розрізняти за характером взаємозв'язків головну й підрядну частини з послідовною, однорідною, неоднорідною (паралельною) й мішаною підрядністю, правильно ставити коми між частинами складнопідрядного речення, обґрунтовувати розділові знаки за допомогою правил; удосконалювати пунктуаційні вміння щодо вживання коми на межі двох підрядних сполучників, між однорідними підрядними, з'єднаними сурядним сполучником або інтонацією;
розвивати творчі вміння трансформувати, моделювати, конструювати складнопідрядні речення з кількома підрядними, досліджувати пунктуацію і стилістичні можливості синонімічних синтаксичних конструкцій;
за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати вміння бачити багатство синтаксичної будови української мови.
Тип уроку: урок закріплення досліджуваного матеріалу за методом «занурювання» з елементами навчального дослідження.
|
Тема: А. ДІМАРОВ «БЛАКИТНА ДИТИНА». МОРАЛЬНО-ЕТИЧНА ПРОБЛЕМАТИКА ТВОРУ. ДОБРОТА, ЛЮБОВ, ВЗАЄМОПІДТРИМКА В РОДИНІ
Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст, спостерігати за динамічним сюжетом повісті, звертаючи увагу на прозорість та іронічність оповіді, проблематику твору; аналізуючи ідейний зміст розділів повісті А.Дімарова «Блакитна дитина», дослідіть, як у творі зображені взаємостосунки в українській родині, на чому вони ґрунтуються;
розвивати культуру зв'язного мовлення, пам'ять, увагу, логічне мислення, вміння виразно читати твір, робити відповідний коментар щодо його змісту;
виховувати почуття пошани до творчості А. Дімарова, прагнення цінувати дружбу, робити добро, відстоювати свою гідність і захищати інтереси інших; виховувати почуття любові до батьків, родинних звичаїв, риси доброти, взаєморозуміння, чесності, порядності.
Тин уроку: комбінований.
Обладнання: портрет А. Дімарова, текст твору, дидактичний матеріал (тестові завдання, картки).
|
Тема: Прикметник як частина мови.
Мета: поглибити знання учнів про прикметник як частину мови; формувати вміння відрізняти прикметник від інших частин мови; правильно визначати морфологічні ознаки, синтаксичну роль, удосконалювати навички використання прикметників в усному та писемному мовленні;
розвивати пам'ять, логічне мислення;
виховувати любов до рідної мови, рідної країни, повагу до національних пам’яток.
Обладнання: картки, карта України, мальовничі куточки України, кросворд.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
|
Тема: Історичне минуле нашого народу.
Мета: перевірити якість засвоєних знань під час вивчення попередньої теми;
розвивати навички усного зв’язного мовлення, логічного мислення, вміння орієнтуватись у складних ситуаціях, вміння працювати в малих групах;
виховувати шанобливе ставлення до історичного минулого нашого народу, до заповітів наших предків, осмислено їх виконувати.
Тип уроку: урок повторення
Форма проведення: урок-подорож, інтелектуальна гра.
Обладнання: дидактичний матеріал, національні костюми, костюми для інсценівок, ілюстрації стародавнього Києва, малюнки учнів, повідомлення учнів, підручники, зошити.
|
Список літератури з теми: "Використання інформаційних технологій на уроках української мови та літератури" |
ОПИС ВЛАСНОГО ДОСВІДУ
вчителя української мови та літератури
КЗ «Луцька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №13 Луцької міської ради»
Стрилюка Олександра Миколайовича |
У статті проаналізовані мікротопоніми Любомльського і Турійського районів Волинської області, що утворені від апелятивів на означення поселень і садиб. З’ясовано семантику та етимологію більшості назв. Ключові слова: мікротопонім, апелятив, поселення, садиба.
В статье проанализированы микротопонимы Любомльского и Турийского районов Волынской области, мотивированные названиями поселений и усадьб. Выяснена семантика и этимология большинства названий. Ключевые слова: микротопоним, апелятив, поселение, усадьба.
The article analyses the mikrotoponyms of Lyuboml’ and Tyriys’k districts Volyn region which are related with settlements and farmsteads. It is found in the semantics and etymology of most of them. Keywords: mikrotoponym, apelativ, settlement, farmstead.
|
|
|